Kesäkuiset odottajat 2011

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Aloitinpas tänne tämänkin keskustelun aiheen,eli täällä on yritetty km:n jälkeen pikkukakkosta kohta 8kk eikä vielä mitään ole tapahtunut,esikoinen on kohta jo 1v6kk vanha ja olisi kiva saada hänelle leikkikaveri.[:)] Tänne perustetaan sitten lista niistä joilla laskettu aika tulee olemaan kesäkuussa 2011.[:)] Mutta tervetuloa vaan kaikille jotka tänne sitten siirtyy[:)]

YK8

KP 7/34

LISTA:

LA                      NIMI              IKÄ            Monesko lapsi             PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.

2.6.2011            irppa                 ?                    toinen                                               ?

2.6.2011            elipet               19                   esikoinen                                          ?

5.6.2011         Untamoinen         ?                          ?                                                 ?

13.6.2011         Bamboo             ?                    esikoinen                                          ?

15.6.2011         tiltunen             24                  toinen                                               ?

17.6.2011         manque            ?                     esikoinen                                          ?

23.6.2011           Taika               ?                    toinen                                               ?

Täällä jännitän et pysyykö laskettu aika toukokuussa vai siirtyykö tähän kuuhun :) Tosin sama se sinänsä on kummassa kuussa LA aika on kunhan vaan masussa pysyy :)

Mulla takana varhainen km (rv 9), pari kk sitten ja nyt uskaltaudutaan yrittämään uudestaan. Tämä meidän edellinen ja ensimmäinen yritys tärppäsi heti pillereiden lopettamisen jälkeen, joten nyt toivotaan, että tärppäisi tämäkin nopeasti ja pysyisi vielä mukanakin. :) Ei varsinaisesti yrittämällä yritetä ja tulee jos on tullakseen, mutta kyllähän sitä toivoisi, että pääsisi ~3vko päästä plussailemaan!

Moikka,

Eilen tein testin ja voi ihanaa; plussasin!! [:)] Ja tänään tein toisen varalta ja totta se on!!! Vaun:n laskurin mukaan laskettu aika on siis 2.6.2011 ja jännittävät 9kk tulossa. Tämä olisi meidän toinen, esikoinen täytti reilu kuukausi sitten vuoden.

Täältä siis paljon plussa onnea!!!

-irppa

irppa, oikein paljon onnea plussastasi! [:)] Minäkin tänne kovasti yritän tulla [:)] Laitatko sairaalasi niin lisään sinut listaan, oletkin ensimmäinen jo joka kesäkuisiin pääsee [:)]

Moikka!

Tänään testailtiin ja plussa tuli[:)] Esikoista siis odotellaan... Laskurin mukaan laskettuaika olis 2.6.-11. En ehtinny tonne kuumeilun puolelle kirjottelemaan kun jo yk 2 tärppäs [:D]

- elipet 19 ja miäs 26

Noni, yritän liittyä tänne :) Plussaa en ole vielä saanut, mutta raskaus on jo hyvin varma muiden oireiden takia (esim. jo viikon ajan pientä lämpöä, joka ei laske edes Panadolilla mutta ei siis muita normaalin flunssan oireita, rinnat kipeät, kuukautiset myöhässä, huimausta). Uskon että plussa tulee parin päivän sisällä, kunhan raskaustestit ehtii mukaan, ja jos ei niin olen vaan erittäin luulotautinen [;)] Vau:n laskurin mukaan laskettu aika olisi 5.6.2011.

Varovainen hei [&o]

Liuskatestit näyttäneet jos jonkinmoista plussaa ja digi vielä viime viikolla nega, kun herkällä testillä tuli kontrolliviivaa muutaman asteen haaleempi selkee vaaleanpunainen viiva... [:)]
Lasketun ajan määrittäminen olis kovinkin vaikeaa, varsinkin kun mulla viimeksi ollut "menkat" 19.7... Tämä siis keskenmenovuoto silloin, meni kesken rv 6+5... Ooteltiin nt-ultraan asti tämän toteamiseen, koska neuvolassa kukaan ei ottanut oikein tuota vuotoa vaarallisen oloisena...[&:]

27.8 ultrassa kuitenkaan ei löydöksiä raskauteen viittaavaa ja HCG silloin alle 1. joten veikkaisin noilla plussilla tulevani tänne, mikäli nyt jotenkin saan terveyskeskuksen kautta hcg-mittauksen [:D] Vai neuvolanko kautta sitä kannattais tätä asiaa hoitaa, en tiiä, mutta nyt pizzaa hakemaan ! [:)]
LA oman miettimisen ja laskemisen perusteella vois olla 7.6.-11, mites sattuukaan että hääpäivä on 11.6.-11 ja sit la oliski ihan sama [>:] täytynee häitä siirtää.. [:D]

DARK Toukokuisista äideistä 2010 huutelen :) Huomasin vaan tuon sun ja miehes vuosipäivän,teillä taitaa olla kanssa 19.1.2008 seurustelun alkamispäivä? Kattelin vaan,että on ihan samat lukemat,2v 8kk ja 2vko [:D]

mie en vielä tänne laita itteeni listoille laitan sitte jos on onnellinen juttu parin viikon päästä olevas varhaisultras ku ollu jo kaks epäonnistunutta raskautta ja ekaa yritetään ja kesäkuun lopussa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys tuulimunaraskauden takia ja nyt oon vaihteeks taas raskaana ni katellaan sitte ku oon varhaisultras käyny et tuunko tänne vai en.

Varovainen hei myös täältä suunnalta! [:)]
Eilen ja tänään haamut saatu, mutta rv 3+4 vasta tänään, joten vielä ei tuuletella.
Luulin etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, koska lämmöt eivät nousseet. Testailin siis testailemisen ilosta, ja yllätys oli melkoinen kun toinen viiva alkoi muotoutua.

Toivottavasti tänne pääsen!

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia monta pakettia matkaan! [:)]

Heih! Sain positiivisen testituloksen pari päivää sitten, ja laskettu aika näyttäisi osuvan kesäkuulle, jos sinne asti päästään. Liittyisin siis mukaan. [:)] Jännittää, ekaa ultraa odotellessa...

Heipä hei 

Täällä aamun digitesti kertoi meidän olevan raskaana ?
Varovaisin mielin mennään vielä, raskaus on niin kovin alussa vielä..

LA olis 13.6, esikoista odotellaan (toinen raskaus).

- Bamboo

Bamboo, pomppasin aamulla kyllä niin korkealle, kun omaa digitulosta olin tulossa kertomaan ja vain pari minuuttia ennen olit itse samasta tuloksesta ilmoitellut [:D] Niin mahtavaa, ettei sanoiksi voi pukea [:)]

Jos kaikki menee hyvin, täällä LA ois 17.6, ensimmäinen raskaus ja yk 7 tärppäsi [:)]

Ai, täällähän te Bamboo ja manque jo olettekin! [:)] Kävin juuri huhuilemassa tuolla toisella palstalla, mutta enpä tajunnut ensin lukaista tätä.. enkä näköjään lukenut ekallakaan kerralla kovin tarkasti, koska tehän (ainakin manque ja dark vilahtelitte tuolla toisellakin palstalla) olettekin olleet täällä alunperinkin jo ennen mua. [:D] Sorry! Ei jääneet nimet mieleen, kun en ollut palstaa seurannut..

Mullakin siis eka raskaus, ja yrityskerroista en ole sitten alun jälkeen pitänyt lukua, mutta vuoden verran on yritelty.

Eka neuvola ja ultra olisivat kahden viikon päästä. Miten tässä oikein pysyy housuissaan sinne saakka??!? Yritän lueskella kaikenlaista ruokavalioista ja sellaisista, kun en tiedä vielä oikein mistään mitään. Musta on mielenkiintoista tietää, mitä missäkin alkion/sikiön kehitysvaiheessa tapahtuu ja esim. mitä ravinteita tai vitamiineja kulloinkin tarvittaisiin. Nytkin piti ostaa mm. kiivejä välipalaksi, kun niissä on kuulemma foolihappoa. [:D]

Onkos teillä muilla ihan selkeitä oireita raskaudesta koko ajan? Mulla ne tuntuivat katoavan välillä lähes kokonaan pariksi päiväksi, mikä sai huolestumaan. Onneksi palasivat kuitenkin (kirjoittelin tästäkin jo sinne toiselle, sori jos luette molempia ja tuntuu toistolta) [:o]

Täällähän me [:D]

Meidän ensimmäinen raskaus meni kesken keväällä 9.viikolla.. Puolisen vuotta ollaan kokonaisuudessaan yritetty, joten omasta mielestäni ollaan päästy suht helpolla, jos tämä kyytiläinen matkassa pysyy [:)] Vuos alkaa kyllä toisaalta olemaan jo melko pitkä aika odottaa odottamista.. Ihanaa, että teillä nyt tärppäsi!

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita. Paitsi ehkä väsymys. Ei mulla tosin edellisessäkään raskaudessa ollut. Juurikin toi oireettomuus saa aikaan välillä sellasen fiiliksen, että onko tää totta! Melkein toivoisin jonkunlaisia oireita, niin odotuskin olisi konkreettisempaa.

Mä oon miettinyt, että varaisinko ajan varhaisultraan. Kamalasti tekisi mieli! Keskenmeno kummittelee sen verran mielessä, että olisi ihana saada jo pian tietää, että kölliikö siellä masussa oikeasti joku [:D]
Meillä on viikkoja nyt 4+2. Jokohan neuvolasta sais varattua ekan ajan (ja ehkä ultran [:)]) parin kolmen viikon päähän..

Mun pitäis kans selvitellä vähän noita ruokavalio/vitamiini juttuja [:D] Jotain vitamiineja pitäis varmaan alkaa syömään, kun ei hedelmiäkään tuu välttämättä päivittäin syötyä.

Hihihii [:)]
Nyt alkaa juttua pikkuhiljaa olemaan täälläkin [:D]
Juu vilahtelin ja vilahtelen, saa nähdä jäänkö pysyvästi, mulla on vähän semmonen kutkuttava fiilinki, että tänne jäädään.. [:)]
(älä nyt vielä iloitse.....[&o])

johc.jc
Mulla jotenki tuntuu tänään, että tissit on vähän vähemmän kipeet ku ennen, eikä ole nippaillut läheskään niin paljoa kuin eilen... Kaippa nää oireet voi mennä vähän aalloittain.... [:D]

Bamboo,
kaippa varhaisultraa varsinkin keskenmenonkin jälkeen saa sitten neuvolan kautta kunnalliselle, ettei tarttis yksityiselle mennä ? En kyllä oo täysin varma tästä, mut ite vaadin, jos neuvolaan saan koskaan soittaa. [:)]
Tulis ny jo ne pirskuleen testit... [:)]

ON
nyt iski paha olo, just ku meinasin sanoo oireettomuudesta... Taitaapi vatsa olla tyhjä... TAAS?![:D]

Niin joo ja foolihapon syönnin mä ainakin alotin heti ekan plussan saatuani... Jos nyt se oikee plussa tulee, pitänee syödä paaaaaaaaljon paremmin... [:D]

Täällähän me tosiaan [:)]

Tänään on ollut vapaapäivä ja enhän mä ole muuta tehnytkään kuin etsinyt infoa aivan kaikesta [:D]
Innostus kova, mutta tottakai myös pelko siitä ettei kaikki menekään kuten toivoo [&o]
Oireina mulla vain valtaisa väsymys, oli pakko lähteä eilen luennolta pois kesken kaiken kun meinasin nukahtaa.
Tuntuu että lämmöt on myös koholla, tosin, käskin miehen piilottaa lämpömittarin koska stressailin liikaa, joten varmistusta ei voi saada [:D]

Mä olen ajatellut varhaisultraan mennä, varmaan ihan tän kuun lopulla.

Pitäis nyt jotenkin olla miettimättä tällaisia liikaa, koska aivan alussa ollaan... Vaikeaahan se on [:D]

Heh, mä oon manque kanssa yrittäny himmailla tätä intoa, ettei sit tippuis niin kovin korkeelta, jos kaikki ei meekkään niinku haluis.. Mutta samalla mietin mielessäni jo rattaita, vauvanhuoneen maalaamista, NIMIÄ... Kauheeta [:D][:D] Mutta ihanaa ? [:)]
Mulla on väsymys ollut sitä luokkaa, että vetelen kuuden aikaan illalla jo onnellisesti yöunia [:D] Ja yöllä heräilen sit kaks kolme kertaa vessaan. Kaipa ne on oireita nekin [:)]

Mä taidan tällä viikolla soitella neuvolaan ja kysellä, josko pääsis kunnalliselle varhaisultraan. Jonoja voi kuitenkin sen verran olla, että tuskin aikasemmin kun parin viikon päähän saa edes aikaa.

Lupaatko Dark heti testata, kun saat testit? Mä en malta odottaa!!![:D]

Nyt saunaan. Saa nähä, miten tänä yönä tulee uni.. [:)]

- Bamboo

Muoks. Ainii, mun piti vielä kysellä tosta foolihaposta. En oo kerenny perehtyä asiaan, mutta teillä taitaa olla tietoa siitä. Eli miks ja kuinka paljon sitä pitää vedellä raskaana ollessa?

Onnittelut täältä vielä kaikille jotka on tänne päässyt [:)] Olen todella onnellinen teidän puolesta ja paaaljon tarrasukkia ja ihmisliimaa matkallenne! [:)]

Saa nähä itellä että pääsenkö kesäkuisiin, testata pitäis n. 7pv päästä ja täällä on ollu muutamana päivänä jo menkkamaisia kipuja, tänään oli sitten normaalia kipeämmät menkkamaiset kivut jotka loppui suunnilleen 2h sitten kuin seinään. Tiedä sitten mitä se oli olevinaan, mitään vuotoa ei tullut, ei tätiä (eikä pitäis edes tulla vielä) mutta v-vuotoa tulee edelleen runsaasti. [8|][&o][>:]

YK9

KP 16/23-27

Takaisin