Anteeksi, mutta on ihan pakko nyt tulla hämmentämään, vaikka saatan ehkä tätä katua.
Siis kommentoiko miehesi näitä naisia? Vai menetkö itse kyselemään, että tuleeko eroottisia ajatuksia? Meinasitko tosissaan, että on jokin keino millä voit estää miestäsi saamasta 'eroottisia ajatuksia' ? Pystytkö itse aina estämään omat 'eroottiset ajatukset' muista ihmisistä? Mitä vikaa niissä eroottisissa ajatuksissa on? Eihän se millään tasolla tarkoita, että miehesi suunnittelee edes etäisesti toimivansa ajatustensa mukaan.
Henkilökohtaisesti minua nyt ei kamalasti liikuta mitä oma mies ajattelee telkkarin naisista tai tosielämän naisista, niin kauan kun toiminta tapahtuu minun kanssa! Tietysti jos mies alkaisi ääneen kommentoida naisia vaikkapa vertaillen heitä minuun (niin, että minulle tulisi semmoinen olo, etten mieheni mielestä ole tarpeeksi viehätävä), olisin varmasti loukkaantunut. Kuitenkaan en koe mitenkään omaksi oikeudekseni sanoa miehelleni, ettei hän saisi pitää minun lisäkseni myös muita naisia viehättävinä tai ajatella heistä jotain Liekö moisen ajatustoiminnan estäminen edes mahdollista,
Tämäkään nyt ei ole mikään käsky, että näin pitää minun mielestäni muidenkin ajatella, kyllä näistä pitäisi osata itse päättää. Kuitenkin jos mielipidettä kysytään, on mielestäni täysin normaalia pitää oman puolison lisäksi myös muita ihmisiä viehättävinä ja saada heistä 'eroottisia ajatuksia'. Voin ihan täysin häpeilemättä myöntää, että itselläkin on näitä 'eroottisia ajatuksia' toisinaan muistakin kuin miehestäni! Enkä todellakaan oleta olevani ainoa nainen, joka mieheni 'punttia kutkuttaa'. Tämä ei kuitenkaan ole mielestäni merkki rakkauden tai intohimon puutteesta suhteessamme, vaan osa normaalia seksuaaliviettiä.