Kerrostalo, rivitalo vai omakotitalo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisessa talossa sinä mieluiten asut? Siis kerrostalossa, rivitalossa, omakotitalossa vai jossain muussa? Asutko parhaillasi sellaisessa?

Me asutaan nyt rivitalossa ja tämä taitaa olla meille ihan sopiva. Omakotitalossa olisi liikaa tekemistä ja kerrostalossa taas en ole ikinä viihtynyt. On kiva kun pääsee nopeasti pihalle (kulkematta rappukäytävän kautta), on edes jonkinlainen oma piha eikä ylä- tai alapuolella asu ketään.

Olen kokeillut kaikki vaihtoehdot. Rivitalo sopii minulle parhaiten ja sellaisessa asumme nyt. Omakotitalossa oli liikaa tekemistä ja kerrostalossa puuttui piha ja oli portaita.

Olen kokeillut näitä kaikkia ja paras on omakotitalo ilman naapureita. Saa tehdä mitä lystää ja milloin huvittaa.

Mekin halutaan seuraavaksi rivitaloon, sillä oma pikkupiha olisi kiva ja emme halua omakotitaloon myöskään, koska työtä on liikaa.

Kaikki kokeiltu ja ainoa itselle sopiva on omakotitalo maalla ja kaukana naapureista. Näin kaupungissa asumisen, muutaman kauhunaapurin ja vuokraisännän jälkeen tuntuu aika mahtavalta olla oman kotinsa herra. :rolleyes:

Asumme kerrostalossa, mutta vihaan kerrostaloasumista. Lähivuosina ostamme todennäköisimmin omakotitalon!

Omakotitalo, mielellään ilman lähinaapureita. Nyt asutaan maalla okt:ssa, mut pari rajanaapuria. Seuraava tontti on vähintään hehtaarin.

Omakotitalo. Ihan parasta omaa rauhaa. En muuttaisi enää kerros enkä rivitaloon. :) omakotitalossa parasta se oma rauha ja saat tehdä mitä haluat ja oma piha on iso plussa

Omakotitalo, sellaisessa asutaan. Lähellä on naapureita, mutta asutaan maalla ja rauhallisella paikalla. Tontti on melko iso ja töitä piisaa, mutta mies nauttii kovasti kodin remppapuuhista. Olen myös asunut sekä rivi- että kerrostalossa, enkä kieltämättä välitä kovasti kummastakaan.

Takaisin