Keräily

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Keräileekö teidän perheessänne joku jotain (esim. postimerkkejä)? Tai onko joskus keräillyt?

Olen lapsena keräillyt vaikka ja mitä, kuten Gogoja, Pokemon -kortteja, koirafiguureita ja -pehmoleluja, valokuvia, tietyn sarjakuvan lehtileikkeitä, fanikamaa.. Tällä hetkellä en aktiivisesti kerää kuin flamingo -tavaroita, enkä niistäkään kelpuuta kaikkea. Puoliso kerää mm. pelipaitoja ja esikoinen tiettyjä leluja (Super Mario -legot).

Mulla oli lapsena myös Pokemon -kortit ja olikohan ne jotain Snubbies -koiria? Ja pehmoleluja oli melkoisesti. :grin Tarroja ja kiiltokuviakin tais olla.

Nykyään keräilen mopseja ja bändien merchiä. Mies ei taida keräillä mitään.

Lapsena keräilin lumikuulia (eli ne lasipallot joissa on nesteessä liikkuvia "hiutaleita"), saksanpaimenkoirafiguureja, pieniä eläinhahmoja, kinder-figuureja, Barbie-nukkeja, tarroja, kiiltokuvia...

Nyt keräilen ainoastaan Disney-klassikkoja, Muumimukeja ja kauniita peltipurkkeja. :woot:

Mies on vuosikausia keräillyt shottilaseja. :)

Me keräillään miehen kanssa mangaa, animefiguureja ja onhan toi pelikokoelmakin aika vaikuttava. Konsoleita löytyy myös. :hilarious:

Nää on niitä nuoruuden tärkeitä, ehkä aikuisena vähän "lapsellisia" juttuja mitkä on jääneet pysyvästi osaksi elämää.

Me keräillään miehen kanssa mangaa, animefiguureja ja onhan toi pelikokoelmakin aika vaikuttava. Konsoleita löytyy myös. :hilarious:

Nää on niitä nuoruuden tärkeitä, ehkä aikuisena vähän "lapsellisia" juttuja mitkä on jääneet pysyvästi osaksi elämää.

Mangaa meilläkin löytyy! Uusia sarjoja en ole alkanut kerätä, mutta niitä vanhoja löytyy paljon. :grin Harmittaa vaan ku kaikkia lemppareita mitä ei vielä ole ei saakaan enää mistään...

Ekalle pleikkarilleni olen vielä uskollinen ja sen pelejä on myös tullut keräiltyä. :p

Lapsena keräilin tarroja, kiiltokuvaia , superpalloja ja Kinder-hahmoja ( sillon niissäkin oli joku järki, ei enää). Niitä sitten vaihdettiin ahkerasti kavereiden kanssa. Tämä siis 80-90- luvun vaihteessa.

Teininä ja nuorena aikuisena keräsin pikkuisia viinapulloja, joita ei koskaan ole avattu. Niitä sain usein lahjaksi ulkomailtakin. Nyt niitä on niin paljon, ettei lisää fiksusti enää mahdu.

Olen nuorempana keräillyt sekä kirjoja että DVDitä. Nyt niistä suurin osa löhöilee varastossa... :rolleyes: Muumimukien keräily taitaa olla niin yleistä, että saan niitä aika usein lahjaksi, kun luullaan että keräilen niitä. Ikinä en ole itse ostanut, mutta yli kymmenen niitä taitaa olla. :grin

Takaisin