Keräiletkö jotain? Jos keräilet, niin mitä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Tuli näin yhtäkkiä mieleen, että keräileekö kukaan esim. astiasarjaa tms?

Itse keräilen muumimukeja tai niitä meillä on n. 30 kpl ja niistä tykkään tosi paljon. Tosin kaikki mukit olen ostanut/ saanut uutena, eikä meillä löydy niitä vanhoja muumimukeja, jotka olisivat yli 15 vuotta vanhoja.
Ja keräilen myös Iittalan helmi- astisarjaa.:)

En varsinaisesti keräilemällä ole keräillyt, mutta koska rakastan kynttilöitä niin tuntuu, että tuikkukuppeja ja erilaisia kynttilähärpäkkeitä on joka paikka täynnä :D

Olen onnistunut siirtämään keräilyn tavarasta pikseleiksi. Keräilen otuksia nettipelissä. :smiley-ashamed008 No ainakin silloin kun ehdin. Onneksi ne ei karkaa siellä minnekään.

Lastenvaunuja ja rattaita, vaikken tarkoituksella. Heinäkuussa alkoi kyllä ärsyttämään nurkkiin kertyneet rattaat, joten myin kahdet pois. Jäljelle jäi vielä neljät rattaat/vaunut, joista ainakin yhdet ovat menossa fb-kirppikselle heti kun saan renkaat pumpattua (ei ole vuoteen käytetty) ja rattaat kuvattua. :dead:

Keräilen myös kokoelmaa lastenohjelmista kotitietokoneelle. Yle Areenasta olen nyt parin vuoden ajan ladannut kaikki hyvät lasten piirretyt sitä mukaa kun ne ilmestyvät sinne, monesta sarjasta on nyt kotiverkossa kaikki jaksot nähtävillä millä tahansa laitteella.

Nuorempana aku ankan taskukirjoja, nyt sekin on vähän jäänyt. Ei hirveesti tuu enää ostettua:)

Keräilen Arabian astioita. Niitä onkin jo kaksi isoa kaappia täynnä :grin osa on käytössä ja osa (pikkuvialliset) koristeena ja kukkapurkkeina. Vaihtelen käytössä olevia fiiliksen mukaan.

Keräilen kettu-juttuja. Erilaisia figuureita on paljon, patakinnaskin löytyy, muffinssivuokia, kekksisimuotti yms. Jos vaan miellyttää omaa silmää eikä oo kallis ni pääsee vitriiniin. Kaikki sukulaisetkin tietää mun "addiktiosta" ni on helppo hankkia lahjoja xD

Keräilin joskus pinssejä, mutta se on vähän jäänyt. On mulla kyllä kokoelma vielä tallessa.

Nykyisin en aktiivisesti keräile mitään ja hyvin niin, koska meillä on muutenkin tavaraa kaikki paikat täynnä. :D

Muumimukeja. Löytyy 79 erilaista, vain yhdestä tuplat eli 80kpl niin. Kalleimmat puuttuu :P

Mulla kans on tapahtunu muumimukeihin hurahdus sen myötä ku esikoinen on rakastunu muumeihin eli reilu vuosi sitte :D Muuten ei ookkaan tullu keräiltyä mitään niin ihan kiva että on jotain kerättävää..

Kuinka moni muumimukikeräilijä kerkes saada tänään sen uusimman mukin? :D Mä kävin kuikkaamassa Zeppeliinin jonoa mut ei mitään mahdollisuuksia..

Takaisin