Kenen kanssa katsot seuraamiasi televisiosarjoja?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Katsotko seuraamasi sarjat yksin vai jotain seuraatteko yhdessä esimerkiksi kumppanin kanssa? Saa halutessaan myös kertoa mitä sarjoja.:)

Seuraan suurinta osaa sarjoista yksin. Vaikkapa romanttinen komedia tai teinisarjat ei iske mieheen.. Seuraamme tai on tullut seurattua yhdessä yksin katsoamiani rankempia sarjoja, kuten 24, The Walking Dead, OZ, Aallonmurtaja, Roba..
Lapsen kanssa tulee katsottua Ryhmä Haun uudet jaksot.:)

Miehen kanssa katsotaan iltaisin aina jotain sarjaa yhdessä. Tällä hetkellä menossa netflixistä superstore.
Vauvaa nukuttaessa katson yksin jotain mistä tiedän ettei mies innostu. Viaplaysta Täydelliset naiset nyt menossa.

Useimmiten katson yksin ja niin haluankin katsoa ohjelmani. Joskus katsotaan miehen kanssa yhdessä jotakin iltaisin. Lastenkin kanssa tulee välillä katsottua jotakin lastenohjelmaa.

Meillä on tapana katsoa miehen ja pojan kanssa suurmestaria iltaisin. 1.v 6kk nauraa aina hirveesti, kun ne näyttelijät säheltää siinä ohjelmassa. Varsinkin Aku Hirviniemi jo läsnäolollaan huvittaa häntä. :grin

Halutako miljonääriksi, Wall suomi, Kiinteistöveljekset, Jill ja Jessa elämä jatkuu ja Kauniit ja rohkeat pyörii usein.

Lastenohjelmiakin täytyy katsella aamusta pikkumiehen seurana. Usein se kuitenkin menee siihen, että mä ja mies keskitytään enemmän ja kommentoidaan joka väliin, kuin jotkut lapsiaikuiset jos tapahtuu jotain hauskaa. :smiley-ashamed008

Meillä on sen verran erilainen maku miehen kanssa, että pääsääntöisesti katsotaan yksin, mies pääasiassa elokuvia ja minä tosi-tv:tä ja sarjoja. Yleensä meillä on kuitenkin 1-2 sarjaa, mitä katsotaan yhdessäkin silloin, kun ehditään.

Yksin katsoin silloin kun meillä vielä oli telkkari. Ukkoa etoi kaikki ohjelmat joista pidin :hilarious: Itseäni taas alkoi väsyttää ja kyllästyttää ukon suosikit.

Miehen kanssa katsotaan animesarjoja kun ehditään. Mies katsoo enemmän myös itsekseen, koska minä yleensä nukutan 1-vuotiasta. Tytöt katsovat pikkukakkosta keskenään, tai isompi netistä omia sarjojaan.

Katson yleensä itsekseni kun miehelläni on täysin erilainen maku. Itse tykkään aasialaisita tv-draamoista ja miehen lemppareita on jenkkiläiset sitcomit. :grin

Lapsen kanssa katsotaan sitten yhdessä netflixistä hänelle sopivia piirrettyjä. Lemppareita on esim. pieni kummitus Lapanen ja Bamse.

Takaisin