Kemialliset/varhaiset keskenmenot

Haaveilijana

Vasta-alkaja
Heips! Mitä vitamiinejä ja kikka kolmosia suosittelisitte raskautumisen tueksi?

Kolme lasta, ennen heitä ei koskaan ollut ongelmia, nyt pari vuotta sitten tuli kaksi kemiallista peräkkäin, oli liian raskasta ja jätettiin asia sikseen, nyt olis taas yritys menossa ja jälleen kemiallinen raskaus josta tänään alkoi vuoto. Missä ihmeessä ongelma on kun ennen ei koskaan ollut ongelmia raskautumisessa tai sen etenemisessä, nuorin on 8v.. raskausajan vitamiini nyt käytössä, mitä muuta olisi hyvä ottaa käyttöön?

Onneksi tärppää aina kuitenkin nopeasti, taas yk1 tärppäsi mutta ei vaan pysy mukana😣 pelkään ettei enään koskaan onnistu. Ikää 30v

En osaa varmaksi sanoa onko nämä kyseessä vai joku muu syy mutta mulle on sanottu että voi kemialliset esim johtua kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja/tai alhaisesta ferritiinistä. Tosin itsellä 3 kemiallista ja 2 keskenmenoa joista noista viidestä, 1 kemiallinen ja 1 keskenmeno senkin jälkeen kun kilpirauhashormonit hyvällä tasolla ja oletetusti ferritiini myös. En tosin varmaan paras tähän mitään ole sanomaan kun ei yhtään onnistunutta raskautta taustalla, vain epäonnistumisia 5. Mutta ehkä kannattaa nuo 2, ferritiini ja kilpirauhashormonit aluksi käydä tarkistuttamassa? Koska mulle sanottu usein että jos ne huonolla tasolla niin voi vaikuttaa noihin kemiallisiin mm.. Itse olen siis 32 ja yritys aloitettiin vuosi sitten ja todistetusti helposti tulen myös raskaaksi.

Takaisin