Kehu tässä ketjussa kanssaihmisiä, perhettäsi, itseäsi, ketä vain
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yleisenä kommenttina haluan kehua Vau-foorumin lämminhenkistä tunnelmaa, tästä kuuluu kehut kaikille jotka täällä pyörivät
Aivan ihana idea tuo itsensä kehuminen! Tuo oli niin hyvä muistutus ainakin itselle, kun tajusin, että olen täysin laiminlyönyt itseni kehumista viime aikoina. Mulle tuli ihan kyyneleet silmiin, kun aloin sinun viestisi johdosta muistella esikoisen yrityksen aikaisia itsensä soimaamiskohtauksia ja miten jossain vaiheessa melkien tunsin itseinhoa vartaloani kohtaan, joka ei kyennyt raskautumaan. Sitten yksi päivä päätin, että nyt saa riittää ja aloin iltaisin kehumaan itseäni ja vartaloani ja sen sijaan, että soimasin sen puutteita, niin mietin kaikkea hyvää, mitä vartaloni on saanut aikaan. Nyt pitää taas aloittaa uudestaan tuo rituaali. Voi tätä foorumia! Kiitos @Aaltokukka!Jospas jokainen kehuisikin tänään ihan itse itseään?
Nostaisi kädet ristissä omilla olkapäilleen, puristaisi sitten olkapäistä kevyesti itseään ja toteaisi samalla ääneen: "olet hyvä tyyppi!" toistaen hokemaa kolme kertaa.
Lopuksi tehdään vielä joko syvä kumarrus tai niiaus, niille olemattomille kyseisen kohtauksen katsojille.
Toivottavasti olette valmiit olemaan hyviä tyyppejä!