Vieras
Olen puolessa välissä raskautta, ja koko alkuraskaus on mennyt aivan järkyttävässä väsymyksessä. Nyt harjoitussupistelut ja suonenvedot vielä iskevät öisin, enkä saa tarpeeksi unta öisin. Tää on niin hirveetä, olen nämä 20 viikkoa kitkutellut puolikuolleena töissä, ja nyt lähes nukahtelen töissä olin sitten toimistossa tai lounaalla. .. Hempat on tietenkin aika alhaalla, eikä ne tunnu nousevan, vaikka kuinka kiskoisi rautaa. Ei tästä nyt tule mitään, olen niin väsynyt, että en jaksa kotona ja viikonloppuna kuin nukkua! :(
Onko kukaan teistä jäänyt väsymyksen takia saikulle? Saisin kyllä melko varmasti työterveydestä lomaa, mutta tuntuu niin tyhmältä olla sairaslomalla, kun ei oikeastaan ole mitään "oikeaa vaivaa", ja kaikki töissäkin sanoo, että raskaus ei ole sairaus. Joo ei ole ei. En vaan yhtään ymmärrä, miten jaksan äitiysloman alkuun.. Tää raskaus vie mun voimat!
Onko kukaan teistä jäänyt väsymyksen takia saikulle? Saisin kyllä melko varmasti työterveydestä lomaa, mutta tuntuu niin tyhmältä olla sairaslomalla, kun ei oikeastaan ole mitään "oikeaa vaivaa", ja kaikki töissäkin sanoo, että raskaus ei ole sairaus. Joo ei ole ei. En vaan yhtään ymmärrä, miten jaksan äitiysloman alkuun.. Tää raskaus vie mun voimat!