Kaverit hylkäävät

M

Minimyy

Vieras
Moikka!

Muuttuiko kaveripiirisi jotenkin raskautesi myötä? Hylkäsikö jotkut kaverit vai saitko uusia? Vai onko kenties raskaana oleva kaverisi muuttunut mielestäsi? Olen itsekin raskaana, ja teen tällä hetkellä juttua aiheesta. Kuulisin mielelläsi kokemuksiasi ja ajatuksiasi aiheesta. Kiitos jo etukäteen kommenteista!
 
Mulla ei muuttunut, itseasiassa sain yhden kaverin lisää vieläpä tältä foorumilta, jolla oli suht samaan aikaan laskettu aika kuin itselläni. Kaikki kaverit suhtautui hyvin, eikä ollut purnaamista tms vauvauutisesta.
 
Raskausaikana kaveripiiri pysyi suhtkoht samanlaisena mitä se oli ollut siihenkin asti. Sit vauvan syntymän myötä erottuivat ns. jyvät akanoista. Ne rakkaimmat pysyivät vierellä, mut sit taas on monta uutta kaveria saanut vauvan saannin myötä, joitten kanssa tapaillaan ja heidän kans voi sit jakaa vähän erilaisia asioita, mitä näiden lapsettomien kanssa. :)
 
Mulla ei tapahtunut raskausaikana muutoksia kaveripiirissä. Isolla osalla kavereistani on jo lapsia mutta muutama lapsetonkin vielä löytyy. Ihanaa että saa vertaistukea "lapsellisista" kavereista mutta itse olen kokenut lapsettomat kaverit henkireikänä itselleni. Henkisesti tekee hyvää ettei aina tarvitse puhua lapsiin liittyvistä asioista vaan muustakin. Molemmat ovat yhtä tärkeitä. :hug007
 
En kokenut raskausaikana mitään muutoksia kaveripiirissäni. Kaverit kohtelivat aivan kuin en raskaana olisikaan, eli eivät koskaan kyselleet miten voin tai potkiiko vauva paljon yms. En kokenut sitä mitenkään häiritsevänä.... Ja yhden lisäkamun, tältä foorumilta, sain myös ;-)
 
Takaisin
Top