Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niitä kemikaaleja itsekkin haluan välttää enkä ehdoin tahdoin mene laminointeihinkaanEn osaa sanoa mikä on kiellettyä, mutta ajattelin pysyä varsin luomuna ja välttää rajuja kemikaaleja jo ihan hajuhaitan vuoksi. En värjää hiuksia muutenkaan, joten siitä luopuminen ei ole ongelma, mutta meikkausta ja ihonhoitoon ajattelin kyllä jatkaa, sekä käydä hemmotteluhoidoissa myöhemmin.
Ihon kunnossa oon huomannut jo nyt pulmaa, etenkin kasvojen iho on erittäin kuiva! Myös epäpuhtauksia on, vaikka rutiinit ihonhoidon suhteen ovat pysyneet samana.
Samaa muistelen joskus kuulleeni. Onneks hiuslakalla ja ripsiharjalla pääsee aika pitkälle, DIY-kulmalaminointiNiitä kemikaaleja itsekkin haluan välttää enkä ehdoin tahdoin mene laminointeihinkaan
Jossain mun mielestä lukibet ei kannata mennä kun raskaushormonit voi vaikuttaa niihin aineisiin/toimintaan tai jotain sellasta
Tätä vois kokeilla, kiitti vinkistäpro tip raskausajan ummetuksesta kärsivälle on biotiini-lisäravinne. Biotiini ylläpitää siis ihon, hiusten ja kynsien hyvinvointia.
Itsellä makrobioksen versio laittoi aina ennen raskautta vatsan aivan löysäksi seuraavana päivänä, vaikka otin tabletin vasta ennen nukkumaan menoa. Lakkasin sivuoireitten takia käyttämästä valmistetta, mutta on nyt toiminut jotakuinkin paremmassa balanssissa tässä ummetuksen autuaassa tilassa. saa itsestään edes jotakin ulos ja ehkä ihokin kiittää
Aivan uutta tietoa tällänen mun ACOn päivävoiteessa on spf30, täytyykin se vaihtaa normiin kun ei tuo aurinkokaan taida hirveästi enää porotella ja jos porottaa niin sipasee sitten sitä toistaHUSin sivuilla lukee aurinkovoiteista näin: ”Suosithan raskauden ja imetyksen aikana voiteita, joiden suoja perustuu fysikaaliseen suojaan (titaanidioksidi tai sinkkioksidi). Muistathan lisäksi vaatesuojan. Vältäthän kemiallisia suoja-aineita sisältävien aurinkovoiteiden toistuvaa käyttöä, sillä niistä voi imeytyä erilaisia kemiallisia aineita ihon läpi erityisesti, kun käsittelet laajoja ihoalueita. Osalla näistä aineista on koeolosuhteissa osoitettu omaavan estrogeenin (naissukupuolihormoni) kaltaista aktiivisuutta (esim. oktyylimetoksisinnamaatti, OMC). Myös päivä- ja meikkivoiteissa voi olla kemiallisia suoja-aineita, joten vältäthän niiden jatkuvaa käyttöä.”
Mun tietääkseni noi fysikaaliset suojat on usein luonnonkosmetiikkaa eikä ne välttämättä imeydy niin hyvin. En tiedä haittaako jos välillä käyttää perus-aurinkorasvaa, mutta ite en ehkä uskaltais joka päivä kuitenkaan
En tiedä miten tarkkaa se on en kyllä itse mene kun raskaana, jokainenhan tekee omat päätöskensäVoi kökkö, mulla oli ripsien kestotaivutus ja värjäys varattuna parin viikon päähän, eikä olisi varmaan tullut ees mieleen perua ellen ois täältä lukenu Eli parempi perua kun useampi lähde sanoo ettei suositella. Oon käyttänyt ripsiseerumia silloin tällöin niin pitää nyt selvitellä jätänkö sen tauolle. Hiuksia en ole värjännyt moneen vuoteen, meikattua tulee nykyään aika vähän.
Mulla on aika tummaksi värjätty tukka. Oma semmoinen maantie harmaa niin luulen että jossain vaiheessa alkaa juurikasvu olemaan sen verran raju että jotain pitää tehdä. Mutta en tiedä olisko sitten joku oman tukan väriseksi raidoittaminen turvallisempaa kun juuren värjäys
Yritän pitää värjäyskerrat yhdessä tai kahdessa koko raskauden ajan.