Kauanko kesti päästä hoitoihin?

Olin lukenut pitkistä jonoista HUSilla, mutta yllätyin positiivisesti!
Pyysin maaliskuussa yksityistä gyneä pistämään lähetteen Tilkkaan mikä hyväksyttiin jo seuraavana päivänä. Saatiin pian postissa lähetteet labroihin. Oltiin itse hitaita käymään niissä, mutta kun hoidettiin ne noin kuukauden päästä alta pois niin meni alle viikko, että saatiin ensiaika postissa ja sekin parin viikon päähän. Nyt alkaa OI-hoidot.

Prosessi on hidastellut lähinnä kuukautisten alkamisen odottelun takia eli ei olla kyllä odoteltu Tilkan puolesta turhia. Olen tosi yllättynyt miten nopeasti se on sujunut.
Itsellä myös samat kokemukset Tilkasta!
Tosi nopeasti mennyt hoitoihin pääsy ja ottivat meidät ”sisään” vaikkei ollut vielä sitä legendaarista ”vuosi yrittämistä” kulunut.

Toki ei heti tästä kierrosta päästy insseihin kun oli hssg tutkimukset ja Heinäkuussa ei varmaan vielä päästä kun inssejä ei tiettyinä viikkoina tehdä kesäsulun/supistetun toiminnan takia ja oma kierto kalenterin mukaan osuisi juuri siihen
 
Meillä miehen kanssa 7/23 lähete perille Tays:iin ja saatiin sitten 3.10 aika lääkärille ja psykologille.
Eli tuo meni aika nopeasti.. nyt laittoivat jonoon lahjasiittiöitä varten. Eli inseminaatio sitten lahjasiittiöillä.
Nyt ei vaan yhtää tietoa eikä arviota siitä, kuinka kauan tämä vaihe sitten kestää, että pääsee ensimmäiseen inssiin..
 
Meillä miehen kanssa 7/23 lähete perille Tays:iin ja saatiin sitten 3.10 aika lääkärille ja psykologille.
Eli tuo meni aika nopeasti.. nyt laittoivat jonoon lahjasiittiöitä varten. Eli inseminaatio sitten lahjasiittiöillä.
Nyt ei vaan yhtää tietoa eikä arviota siitä, kuinka kauan tämä vaihe sitten kestää, että pääsee ensimmäiseen inssiin..
Mitä olen muilta jonottajilta kuullu heidän tarinoitaan niin on puolisen vuotta ollu jonossa..
 
Takaisin
Top