Kasvoiko jalkasi raskausaikana?

Paljonko jalkasi kasvoi raskausaikana?

• Ei mainittavasti

Äänet: 1 8.3%
  • Kengät puristavat hieman

Äänet: 3 25.0%
  • Jouduin vaihtamaan koko kenkärepertuaarini

Äänet: 3 25.0%
  • Ei kasvanut

Äänet: 5 41.7%

• Kaikki äänestäjät
    12

Miramaria

Tietävä tietäjä
Tämä aihe on kyllä lähellä sydäntä! Itselläni jalka kasvoi numerolla tai puolellatoista, ja päädyin sitten lahjoittamaan monta kassillista kenkiä siskolleni, jonka kanssa ennen oli saman kokoinen jalka. Ja kyllä harmitti, kun ihanista kengistä piti luopua. :sad015 Onko kohtalontovereita?

Etusivun jutussa kerrotaan, että jopa 60–70 prosentilla naisista jalka kasvaa raskauden aikana. Jalan pituus kasvoi 2–10 millimetriä. Lue lisää etusivun jutusta Esikoinen kasvattaa odottajan jalkaa!

En osaa vielä sanoa onko jalkani kasvanut nyt raskausaikana, vai johtuuko tämä vain turvotuksesta... mutta tällä hetkellä joudun pitämään siis yhtä kokoa isompia kenkiä kuin normaalisti :confused: Ennen meni 38-39, nyt ei mahdu kuin 40.

Ei kasvanut jalka, turvotus oli kyllä jäätävä, mutta kyllä edelleen samat 36 kengät menevät jalkaan. Sinänsä ehkä olisi ollut kvakin, jos olisi päässyt edes 37 kokoisen jalan omistamaan, olisi saanut helpommin kenkiä ostettua. :D ;)

Tuntuu jotta mulla kasvoi vähäsen...ehkä puoli numeroa. Useimmat kengät menee edelleen jalkaan, mut esim. lenkkarit piti ostaa uudet.

Mulla kasvo ekas raskaudes jalka. Pituutta tuli hitusen ja leveyttä sit vähän enemmänki. Mul meni kans ennen esikko 38-39 ja nyt pitää suosiolla ostaa koon 40 kenkiä, ja niissäki saa olla tarkkana et mahtuu leveydeltään jalka. Esim. lenkkarit ja vaelluskengät yms. on nykyää helpompi ostaa miesten osastolta, ku niis on luonnostaan leveämpi lesti.

En oo vielä ainakaan huomannu et olis kasvanu.. tennarit menee samat mitkä ennenki..kesällä näkee sit miten on korkkareiden suhteen, kun ei nyt raskausaikana uskalla käyttää eikö kyl nyt oo tarvettakaan..enää uskalla mihkää es mennä ennen synnytystä, siis kauas kotoo..

Voi ei, toivottavasti ei kasva koska muutenki on nii leveä jalka.. Ei se pituus nyt niin hirveästi haittasi mutta se leveys. Ei muutenkaan meinaa mennä mitkään normi naisten kengät jalkaan, siks suosikkikengät on Adidaksen superstarit... :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei kasvanut. Turvotus oli kyllä jäätävä ettei omat kengät mahtuneet raskauden lopussa.

Ja oikeastaan esikoisen syntymän jälkeen, kaikki mun vanhat kengät tuntuivat liian isoilta ja siitä lähtien olen ostanut yhden koon pienemmät :)

Ehkäpä tässä toisessa raskaudessa sitten.. :p

Tuntuu kyllä, että jotain muutosta on tapahtunu. Kohtahan sen näkee kun tulee ballerina kelit, että pitääkö lähteä kenkäkaupoille, on ollu muistaakseni kokoa just eikä melkein :D

Takaisin