karvat!?!

pisces

Näppärä viestien naputtelija
Onko normaalia tai siis kuuluuko karvojen kasvu jotenkin raskauteen.

Siis mun mahaan on ilmestynyt karvoja! ja paljon ja pitkiä! onneksi toki värittömiä. mutta mun maha on oikeasti kuin joku karva pallo! emoticon
Ne vain kasvaa ja lisääntyy entisestään! 
onko jollain muulla ilmenny tämmöstä?? :)
 
Täällä sama homma! :D Kauhistelin että miten paljon on vaaleita karvoja kasvanu mun mahaan. Se on normaalia. Kuulemma ne, jotka odottaa poikia, niillä kasvais karvoja hirveesti. Ja minä itse odotan poikaa. Mulla kasvaa myös säärissä ja käsissä karvoja ihan hirveesti, ja ne on pitkiä. :D Olen huomannut että mun hiukset on paljon tuuheammat ja hyväkuntoisemmat nyt raskausaikana. Ja ne on kasvanutkin aika paljon. :)
Mulla raskausviikkoja 21+4.
:)
emoticon 
 
Mä oon kanssa hämmästellyt mahaan ilmestyneitä karvoja. Ihan ovat hentoisia ja vaaleita, mutta kyllä niitä on selkeesti enempi kuin ennen raskautta. Mainitsin niistä ultrassa kätilölle ja se sanoi, että ihan normaalia, älä vaan ajele pois :) Muut karvat on ihan ennallaan.

Tukka on ihan samanlainen kuin ennenkin muuten, mutta väri näyttäisi tummentuneen aika paljon. Oon kyllä värjäillyt kuten ennenkin, mut kun tuo väri on hennaa, niin se ei varsinaisesti vaikuta tummuuteen.
 
Kyllä luulisin että kuuluu. itsellänikin olen huomannut että mahassani on pitkiä aivan värittömiä, eli myös aivan huomaamattomia karvoja mahassa ja paljon. Kai ne on nuo hormonit jotka pistävät sekaisin tuon karvojenkasvunkin. Nyt siis itse olen rv 35+1 ja huomasin nuo jo joitakin kk sitten. Ehkä vähän kiusallista, mutta ei niitä tosiaan kukaan muu varmastikkaan huomaa. :) Ei ole ainakaan miehen köriläs mitään maininnut asiasta. :D
 
Tuo olikin ihan uutta. :D Ehkäpä siis meilläkin tulossa poika, kun emme sitä vielä tiedä, koska rakenne ultrassa maha-asukki halusi aina kun kätilö sai hyvän kuvakulman, niin kääntyä eri asentoon.. ;) Kohtahan se kyllä jo selviääkin kumpi on tulossa. :)Nyt rv 35+1.
 
Ehkä tämäkin on yksilöllistä, sillä meille tulee poika eikä mulla kasva karvoja mahassa. Hiukset myöskään eivät ole paksummat tai kiiltävämmät kuin ennekään.
 
Mulla on kans kasvanu mahaan karvoja.. Huomasin noi niin ihanat karvat joku pari kk sitten ja ne on oikeesti pitkiä ja niitä on paljon... Muuten on karvotus kyllä pysynyt ennallaan, mut kynnet on kestävämmät. Hormoonit...
 
Juuh täällä on kans karrrvanen maha emoticon  (onpas omituisia hymiöitä) Mulla ei ollu pojista näin karvanen mutta linea negra-viiva ilmesty, vai mikä se nyt oli,  jo alussa niitä odottaessani.. Nyt ei viivasta tietookaan ;)
 
just lukasin jutun jostakin, että raskaana ollessa yleensä karvojen kasvu nopeutuu ja esim. tukasta tulee tuuheampi ym. Eli ei liity kyllä mitenkään siihen lapsen sukupuoleen,. vaan ihan on hormoneista kiinni. 
Kaikki kuitenki palautuu normaaliks raskausajan jälkee, jollon suur osa naisista kokee mm. että tukkaa tippuis paljon,- mikä onki ihan totta. 
 
No onhan niitä karvoja nyt tullut mullekin emoticon

Ihme hymiöitä täällä muuten :)

Huomasin kun mulla on tummat housut, niin ne näkyi jotenkin sitä vasten nyt tosi hyvin ja ne sojotti pystyssä :D On siis vaaleita ja hentoisia noin 1 cm mittaisia. Että karvapallo täälläkin sitten tulossa :D

Hiukset ei kyllä silti ole tuuhentunut, kampaaja sanoi päinvastoin joskus lokakuussa kun kävin, että mulla on lähtenyt hiuksia aika paljon :( Jospa ne sitten synnytyksen jälkeen tuuhentuisi... emoticon

Kynnet on vahvat, mutta mä syön sitä raskausmultivitaa ja siinä on kalkkia sekä juon paljon maitoa.
 
Mullakin lähtee ihan törkeen paljon tukkaa nyt. Kauhulla odotan, mitä sitten tapahtuu kun parikk synnytyksen jälkeen alkaa se virallinen massiivinen hiustenlähtö...
T.Pian Kalju-mamma
 
Minullakin on sellainen tunne että tuota karvaa on tullut enemmän vähän sinne sun tänne, myös tuohon mahapattiin. :) Paha sanoa kun olen muutenkin niin karvainen. :D Kainalokarvat ainakin ovat pörröisemmät kuin koskaan, samoin säärikarvat. Melkein tekee jo mieli tarttua höylään, vaikka yleensä en ajele muuta kuin kinttuja kesäisin...
 
Heh, juu, on normaalia.

Turha niitä on alkaa sheivailee, ne jotenkin vaan katoaa sit synnytyksen jälkeen. TästäKIN ihanuudesta on kiittäminen hormoneja <3

Mulla ei oo masuun tullu karvoja, mutta leukaperiin ja niskaan, "parta-alueelle" kasvaa semmoista ihan hentoista nukkaa. Samoin oli esikoisen kanssa. Se tosiaan katoaa ihan itsestään sitten vähän synnytyksen jälkeen.

MUTTA: säärikarvat ei kasva! Normaalisti mulla on kolmessa päivässä sheivauksen jälkeen sääret kuin kuusenrungot (jep, ihanaa, eiks vaan), mutta nyt ne pysyy IHAN siloisina parikin päivää. Ja sitten kun karva alkaa kasvamaan, se kasvaa hitaasti.

Sen sijaan hiukset voi ihan tosi hyvin ja paksusti. Mutta on tavallinen suomalainen "ohut, mutta aivan helvetin paljon" -tyyppinen letti. Nyt se on "ohut, mutta tuntuu paksulta koska yhtään hiusta ei lähde" -mallia. Kerrankin tuntuu tukka paksulta! <3 Ja kynnet on kans hyvässä kunnossa. Tosin tuo reissussa jatkuva käsidesin kanssa läträäminen kyllä kuivatti kynsiä aika tavalla.
 
Kas kas...johan sitä napakarvaa on alkanut kasvamaan täälläkin emoticon  Liekö kylmä talvi ja pakkaset... *virn*
 
Ou jee...

Oon muutenkin ihan tarpeeksi karvainen ja nyt niitä karvoja kasvaa sellasella nopeudella että huhhuh... Hyvä ettei tarvii ihan joka päivä olla sheivaamassa =/ Missään vahauksissa tai sokeroinneissa en oo nyt viitsinyt käydä kun tulee kalliiksi.

On kyllä oikeesti tosi haasteellista saada ajeltua kaikki karvat pois tuolta mahan alta kun sinne ei enää näe. emoticon

Yks vaihtoehto ois tietenkin luovuttaa, mutta kun on tottunut 15 vuotiaasta asti oleen täysin karvaton niin tuntuis tosi ällöltä ja epähygieeniseltä palata luonnontilaan... Sen mä nyt ymmärrän jos niitä sääriä ei ihan aina jaksa täydellisesti trimmata, jos näin talvellakaan ei niitä kauheesti paljastele, mutta en kyllä tajua ihmisiä jotka menee johonkin uimahalliin hirveiden puskien kanssa tai pitää hihatonta paitaa niin että kainaloissa on kauheet karvat.... YÄK!!!
 
IhaNainen varasti ajatukseni ;)
Mies "töihin"!
Mulla muuten on karvat vieläki mahassa, vaikka neiti on masusta ulkona..
 
Varpaankynnet oon kyllä vielä itse onnistunut lakkaamaan :) työkaveri kun sanoi että se on hänen hommiksi mennyt vaimon ollessa "estynyt".
 
Takaisin
Top