KARMAISEVA HERÄTYS

pikkuenkeli67

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kyllä karisi unet silmistä tänä aamuna vessakäynnillä... pyyhkiessä paperiin jäi pieni vana hyytynyttä verta ja paperi kostui verestä. PANIIKKI!!! Soitin miehelleni, joka ihanasti rauhoitteli ja sanoi soittavansa mulle kyytin päivystykseen.
Päivystyksessä oottelin 1,5 tuntia ennenku lääkärin tapasin. Ultras sekä sisäkautta että mahanpäältä. Vauvalla kaikki hyvin eikä mitään selitystä "vuodolle" eikä hyytymälle löytynyt. Vauva potkiskeli iloisesti masussa ja voi loistavasti.
 
Verenpaineet tosin oli koholla... 1,5 tunnin istuskelunkin jälkeen vielä 155/107 ja käteen käynniltä jäi verenpainelääkeresepti...
 
LOPPU HYVIN, KAIKKI HYVIN. Kyllä siinä silti ehti kelata oman elämänsä muutamaan kertaan läpi ennenku kaikki oli selvitetty. Ensimmäinen ajatus oli: VOI HELVETTI, TURHAAN OSTETTIIN JUST NE VAUNUT JA SÄNKY... [:@][:)], mutta ei siis sentään [;)]
 
Hui hitto!

Aivan taatusti säikäyttää tommonen! Ja muistuttaa siitä, että kaikki ei todellakaan ole niin itsestään selvää. Onneksi, ONNEKSI kaikki oli hyvin! Mulla ei varmaan verenpaineet laskis tuon jälkeen viikkoon! [:D]


Tässä ite oon vähän levottomalla mielellä töissä, kun en oo koko päivänä tuntenut liikkeitä masusta... Hentojahan ne muutenkin on, että tässä tohinassa se ei sinällään ole ihmekään. Mutta helpottaisihan se huolta, jos edes kerran tulisi silleen varmuudella pientä mylläystä masusta...

Alkavaa lumimyräkkää odotellessa...
 
Voi onneksi kaikki kuitenkin hyvin! Toivottavasti moista peläytintä ei toiste enää tule.
 
Tiedän tunteen, kirjotin tuonne "toinen kolmannes"-ketjuun oman tuoreen kokemukseni tältä aamulta kun ampparilla piti lähteä päivystykseen. Ei vuotoa mutta sellanen kipu ettei ole koskaan eläissäni ollut.

Hienoa että kaikki hyvin (täällä myös) - jotenkin nuo hetket pistää kovin nöyräksi elämän edessä...
 
Annik@, onneksi sullaki kaikki päätty onnellisesti ja kaikki on hyvin! Kyllähän nää on aina vähän sellasia juttuja... säikäytti varmaan siksikin, kun alku tähän asti on menny niin loistavasti ilman mitään ongelmia.
 
Takaisin
Top