Kantoliina/reppu

Näytti kyllä hyväkuntoselta.. Ehkäpä se pitää ostaa :grin
 
Olen nähnyt rikkinäisiä kirppareilla jopa 40 eurolla, en tosin ostanut, kun olivat rikkinäisiä.
 
Mä sain kaverin siskolta manducan ja chiccon kantoreput, ja kaks kantoliinaa. Toinen oli joku hugabub ja toinen natibabyn. En vaa tiijä uskallanko/osaanko käyttää kantoliinoja :)
 
Kurkista Youtubesta ohjevideot. Siellä on ihan helppoja perussidontoja myös. :)
 
Mulla on kans yks kantoliina, ostin kakkoselle sen mut jäi käyttämättä ku en tajua miten se sidotaan :D kiitos vinkistä et aeli et YouTubesta vois saada apuja.
 
Mä tässä just taannoin mietin, että pitäis kokeilla sidontoja jo, mutta hitsi, kun tuossa keskivartalolla on tuollainen kumpu tiellä. :grin
 
Ekan lapsen kanssa kokeilin kaverilta lainassa ollutta liinaa, mutta koin liinan sitomisen hankalaksi ja siksi käyttö jäi pariin kertaan. Nyt ostin BabyBjörn One kantorepun. Eli tämä on uusin malli, jonka pitäisi olla lonkkaystävällisempi, koska siinä on leveämpi jalkojen asento kuin aikaisemmissa BabyBjörnin repuissa. Harkitsin tämän ja Manducan välillä, mutta kallistuin Babybjörniin, koska siinä isompaa vauvaa voi kantaa myös kasvot menosuuntaan. Uutena One on aika kallis, mutta sain suht edullisesti uudenveroisen vähän käytetyn.
 
Onko kellään kokemusta Bumbaumel Slingistä? Se on semmonen yksinkertainen kantopussi. Olen ostamassa semmosta fb-kirpparilta. En tiiä onko hutiostos, mutta eipä tuo nyt kauheita maksa. Mulla on yksi trikoinen kantoliina, mutta en ole sitä vielä jaksanut opetella käyttämään. Mulla siis nyt 3 viikkoinen vauveli, jota oon vaan sylissä kannellut tähän asti.
 
Mä ostin slingin ja muutaman kerran oon nyt viikon iästä heppua siinä pitäny. On ihan hyvän tuntunen mut ainakaan mun rintavarustuksella (varmaan E-kuppi nyt) ei imetys siinä onnistu. Mutta jos on kovasti sylissä viihtyvä vauva niin varmaan toimii hyvin :)
 
Juu en ollut ajatellut sitä imetyksen avuksi vaan enemmänkin, että saa kannettua vauvaa siinä ja kädet vapaaksi, että pystyy paremmin samalla tekemään jotain kahdellakin kädellä.

Hain sen slingin tänään ja pesin sen. Huomenna täytyy sit kokeilla, että miltä vaikuttaa. Se on M-kokoa, että toivottavasti on hyvä koko mulle.
 
Takaisin
Top