Kameran takaa nähtynä: Vauvamme!

Pöyski

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin, että tänne voisi laittaa myös ihania kuvia näistä syötävän suloisista lapsistamme emoticon
Kun masukuvakierros alkaa olla monen osalta jo ohi, niin tänne sitten kuvia siitä lopputuloksesta emoticon


 
jaa, tällä uudella foorumin versiolla ei saakaan tästä samalla lailla lisättyä kuvia kun ennen.. mälsää.
mut kokeillaas toimiiko näin..

Lähettäjä Oletusalbumi


Toimiihan tää, jee, mä osasin!! :) Se hyvä puoli tässä on, että saa useemman kuvan samaan viestiin

Tässä ollaan just kotiuduttu laitokselta:
Lähettäjä Oletusalbumi
 

Katotaan jos tämä onnistuu...

Ikää tässä on 5 päivää:

Ja tässä ikää on 2 viikkoa + 3 päivää, ollaan juuri nautittu hyvä ateria maitobaarissa:

 
uijuijui, kyllä nää vaavat vaan on niiiiiiiin syötävän suloisia!  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif[/img] 

voi että, mie voisin kotia ottaa yhden tuommosen sairaalan vauvapussilakanan, jotenkin niin ihania ne kuvat siinä.
Muuten, onko tätä foorumia taas korjailtu? kun tää vastaa viestiin-laatikko on taas ihan erinäkönen kun eilen?
 

Tässä muutama kuva meijän ukkelista ihan ekoilta päiviltä. emoticon Laittelenpas uuempaa kuvaa, kunhan koneelle saadaan. emoticon
 
Laitoksella n. 1 vrk ikäisenä
Kotona n. 3 viikkoisena
Laitoksella n. 2 vrk
 
Höh ja pöh..Olisin niin mielelläni laittanut tänne kuvaa meidän Teräsmiehestä ja tämän palstan ESIKOISESTA.Mutta en sitten osannut *tyhmä minä*.Eli viisaammat neuvokaa minua,että miten voin laittaa tänne meidän Pojan kuvaa??
P.S.Teräsmies painaa jo yli 3 kiloa..jee!!
Yönsäde ja
Teräsmies huomenna jo 8 vkoa emoticon
 
Yönsäde:

Tässä ois ohjeet, löysin ne tolla haualla ja kopsasin. Mulla tää vaan sanoo, et liian iso kuva :-( täytyy vielä tutkia miten saisin laitettua tai kysyä mieheltä apua...

1) Klikkaa Image Manageria (siis hymiötyökalun vieressä)

2) Klikkaa "Upload"

3) Valitse kuva omalta koneeltasi "Select"-nappulalla

4) Klikkaa vielä "Upload" kuvanlisäysikkunan alakulmassa. 

5) Kuva liitetään viestikenttään klikkaamalla vielä viimeiseksi "Insert". 
 


Tässä meiän pikkuinen, totaaliuupunut  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a044.gif[/img] 
 
TYYNE78: KIITOS SUURI todella hyvistä neuvoista:)!!
Osasin,mutta mullakin kuvat olivat mukamas liian isoja.Siihen loppuikin sitten minun "mielenkiinto" emoticon .Jeps,yritän sitten uudelleen,kun jaksan ja on enemmän aikaa..eli en ikinä ;).

Yönsäde ja Teräsmies 8vkoa+1pv emoticon
 
Mimmu, kiitos emoticon . Miehen työkaveri harrastaa valokuvausta ja tuli ystävällisesti kuvailemaan pikkuista :).
 


Tappelun jälkeen onnistuin vihdoin !! Eli siinä kuvaa poitsusta, tänään otettu, herralla ikää 5 viikkoa ja 2 päivää päälle <3
 
Neiti oppi tykkäämään kylvystä, tosin vain tämä asento oli hyvä.

Ilmeisesti vanheneminen on rankkaa jo näin pienillekin. Neiti 1kk <3

 
Takaisin
Top