Kamala flunssa

7aina

Jostain jotain jo tietävä
Olen ollut nyt jo reilu 2 viikkoa aivan hirveässä flunssassa. lääkärissä tutkittu jo muutamaan otteeseen, tulehdusarvot kunnossa ja nieluviljely puhdas.
Minulla ei ole ikinä ollut näin hirveää oloa, enkä ole koskaan tuntenut itseäni näin kipeäksi. Kuumetta ei ole ollut missään vaiheessa, kokoajan todella väsynyt ja voimaton olo sekä kummallinen olo päässä. Välillä olen aivan tukossa ja välillä taas tuntuu että kaikki limakalvot koko päässä ovat aivan kuivat. Myös päätä jomottaa välillä....
Olen koittanut levätä, ei helpota oloa. Olen koittanut olla lyhyitä aikoja raittiissa ilmassa, ei helpota. olen juonut paljon vettä ja myös paljon teetä hunajan kera, ei helpotusta. Olen höyryhengitellyt, käyttänyt sarvikuono kannua, ottanut lämpöisiä suihkuja, syönyt hedelmiä ja muutenkin syönyt monipuolisesti, mutta mikään vaan ei auta, eikä helpota oloa yhtään!!!
Tässä meinaa tulla hulluksi!
Onko kukaan muu ollut flunssan kourissa?
 
Mulla oli muutama viikko sitten flunssa ja loppuenlopuksi meni poskionteloihin eikä lähtenyt muulla kun antibiooteilla. No nyt viimeviikon lopulla alkoi taas olla flunssainen olo ja taas saa niistää jatkuvasti. Toivottavasti ei tarvitse syödä enää uusia kuureja ja pääsisi tällä kertaa pelkällä nuhalla.
 
Mulla myös. Flunssa oli ensin tuloillaan kaksi viikkoa, kurkku kipeenä ja veto poissa. Sitten makasin 5 päivää kotona sängyn pohjalla pärskimässä ja sen jälkeen oon yrittänyt 2 viikkoa toipua. Ihan väsy koko ajan ja töissäkin on niin kylmä (siis sisällä), että aivastelen koko ajan.
 
7aina: onko otettu mykoplasma kokeet? Sen aiheuttamaa flunssaa on ollut paljon liikkeellä ja tekee just tollasta tosi väsyttävää ja heikkoa oloa ja jatkuu pitkään. Paranemisia.
 
Ei ole otattu kuin tavallinen crp, verenkuva ja nieluviljely. Mykoplasmaa itsekin epäilin ja muutamalla läheisellä tutulla se todettu, mutta läääkäri oli sitä mieltä, että se näkyisi tulehdusarvoissa eikä sen vuoksi pidä todennäköisenä että mulla olisi se.
minulla vain kyllä sellainen käsitys että tuo mykoplasma ei nimenomaan näy perus crp mittauksessa?
 
Täällä kans yks nyt kamalassa flunssassa. Ei viime yönä tullu nukutuks ollenkaan kun kurkku niin kipee ja niin limanen olo että yökin kokoajan!
Toivottavasti pienoista ei häiritse tää.. eikä vaikuta mitenkään.
Nyt vaan lepoa ja lämmintä juomaa..
 
Takaisin
Top