Kaksosten odottajia???

annn

Jostain jotain jo tietävä
Hei,

meille paljastui varhaisultrassa et siellä onkin kaksi sykkivää sydäntä.

Nyt yritän sulatella tietoa. Tämä neljäs raskaus oli ylläri ja nyt sitten olisi tulossa kaksin kappalein onnea ja iloa.
 
Moi annn ja onnea kaksosuutisesta :-)
Minulle myös näyttäisi olevan kaksi pikkuista tulossa :Heartred
Meillä on kiva keskustelu aiheesta muiden kaksosodottajien kanssa tuolla lokakuisten ryhmässä, tule ihmeessä sinne mukaan keskustelemaan ja jakamaan fiiliksiä :-)
 
Periaatteessa ei, mutta usein ilmeisesti oireet voivat olla huomattavasti rajumpia kuin yksöisraskaudessa johtuen suuremmista hormonipitoisuuksista. Toki on hyvin yksilöllistä miten kroppa raskauteen reagoi ja itselläni siis näin ei ole ollut, olen päässyt aikalailla vähällä mielestäni :-)
 
Mulla taas on ihan järkyttävää pahoinvointia ja oksentelua, lisänä jatkuva väsymys ja palelu. Pahoinvointi on paljon rajumpana kuin edellisissä raskauksissa.

Ja myös nippasuja ja vihlasuja tuntuu olevan enemmän. Varmaankin kohtu siellä joutuu vähän kovemmalle venymiselle.

En todellakaan muistanut et raskaana olo on näin uuvuttavaa. Mies on myös huomannut mun olevan kovemmalla kuin ennen. Nyt vain odotellaan np-ultraan pääsyä et nähdään pikkuiset.
 
Takaisin
Top