Kaksosraskauksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SaWa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei!
Hyppäsin tuolta lokakuisten puolelta tänne käymään, kun eilen ultrassa laskettu aikani aikaistui syyskuun puolelle. Lisäksi siellä kävi ilmi, että saattaa olla kaksoset tulossa..huom. saattaa! Viikon päästä uusi ultra ja sitten toivottavasti selviää jo tarkemmin. Itselläni on suvussa, sekä äidin, että isän puolelta jonkin verran kaksosia.

Kiinnostaisi siis tietää, että millaisia oireita teillä on ollut ja kuinka teillä huomattiin kaksosraskaus? Ja millä viikoilla? Saitteko nopeasti positiivisen tuloksen raskaustestiin? Ite tein testin seuraavana aamuna kun edellisenä päivänä olisi pitänyt kuukautiset alkaa ja samantien ilmestyi testiin tosi vahva ja tumma viiva! Mietin, että enteiliköhän aikainen vahva plussa myös tätä mahdollista kaksosraskautta..

Moikka teille! :) Kun itse kävin ekassa neukkukäynnissä, niin kuunneltiin ne sydänäänet ja pitkän työuran omaava kätilö kuunteli kyllä tosi pitkään ne äänet, sillä hänen mielestään siellä SAATTAA olla kaksi!! huih... arvatkaa oonko ollu siitä asti jännittynyt, kun en yhtää tiedä, odotanko yhtä vai kahta... selkeet äänet kyllä kuului, mutta epäselväksi jäi, oliko siellä kaks vai yks alkiota. :) ja nyt mulla on 1,5 vkon päästä se ensimmäinen äitiysneuvola, missä sitten pääsee ihan jo näkemään sen tulokkaan / tulokkaat.. :D hehe...

meillä on miehen suvussa kaksosia. Omassani ei ainuttakaan... että saas nähhä... mulla raskauden oireet on kyllä olleet tosi voimakkaat. ihan kauhee väsymys, se ehkä nyt alkaa vasta helpottamaan.. eli vkot 12 on menossa.
Ja sit etova olo, kaikki ällöttää...jne... Tää on eka raskaus. :)

pitää kirjotella kuulumisia tänne, sitten kun saan tietää, onko sieltä nyt yks vai kaks tulossa! :D

Anniiina, minulle tehtiin kahden alkion siirto, eli tiedossa oli miten voi parhaassa tapauksessa käydä :)
viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa, pärähti testiin plussa! Veritestissä hCG olikin sitten jo yli 500..
Pahoinvointi ja väsymys jatkui viikolle 8 ja sen jälkeen on alkanut olo kohentua huomattavasti! Tänään pääsin taas ultraan ihastelemaan pieniä aarteita ja toisella olikin tanssitreenit menossa :dance008

Anniina-minulla raskaustesti näytti plussaa kun menkat oli vajaa kaksi viikkoa myöhässä, mutta en huomannut, että olisi jotenkin erikoisen vahva viiva ollut. Juuri kun olimme ekalta neuvolakäynniltä päässeet, minulla alkoi tulla hieman verta. Pääsin onneksi muutaman päivän päästä ultraan ja siellä selvisi, että sydän sykkii, luojan kiitos, ja sitten ilmenikin, että siellä onkin kaksi pientä ihmettä tulossa, viikkoja oli silloin 8 vko 5 pv.

Wautsi! Meitä onkin "paljon". Onko teillä omat istukat vai yhteiset? Meillä yhteinen. Eli identtiset!

SaWa

Omissa pusseissaan ja omilla istukoillaan on meillä :)
Kaverille syntyi ei identtiset , tyttö ja poika, yhteisellä istukalla.. Teillä ovat varmaankin lisäksi samassa pussissa?
Editiä sen verran, että en kyllä ole varma, oliko kaverilla kaksi istukkaa kasvanut yhteen :)

Muokattu viimeksi:
Meillä molemmat omissa "yksiöissään" ja omat istukat :). Mukavaa tosiaan, että meitä on näinkin monta :).

Heissan! Meillä on kanssa kaksoset tulossa! Rakenneultra ois nyt 20.päivä tulossa :) Oletteko saaneet selville/halunneet tietää sukupuolia ja miten on mennyt. Onko massu kasvanut jo kuinka valtavaksi. Meillä nämä kaverit ovat vielä esikoisia :D

Mikäs täällä on tilanne tuplamammoilla? Itse olen menossa loppuviikosta käynnistykseen, enkä millään malttais odottaa enää :D
Tyypeillä liian hyvät oltavat, kun eivät vapaaehtoisesti ulkoista itseään!

Takaisin