Kaksoisraskaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mammali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mammali

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kyselen mielenkiinnolla kokemuksia kaksoisraskaudesta?
Miten äkkiä masu alkoi näkymään? ym.
Epäilen kovasti että mulla olis kaksi. rv. 10+2 ja masu on oikeesti jo näkyvissä. enkä usko että on pelkästään turvotusta. ultra on parin viikon päästä eli sillon selviää.

Kaksoisraskaudesta ei ole kokemusta, mutta kyllä mullakin noilla viikoilla näkyi vatsa ihan selvästi. Taisin ostaa silloin jo äitiysfarkutkin, kun ei enää vanhat housut mahtuneet päälle. Tosi yksilöllistä! Kyllä mekin ekassa ultrassa vähän ootettiin, että olis ollut kaksi mutta yksi siellä vaan köllötteli!

Moi,

Sain tietaa kaksosraskaudesta vko 10, ei ollut mitaan sen erikoisempia oireita, masu oli isompi, mutta taipumusta muutenkin iso masuun, jos yhtaan siskoihin olen tullut ;) Joten en osannut epailla kaksosia ollenkaan.

Nyt viikolla 18+4 ja maha on jo todella iso....ja issias vaivaa jo todella pahasti, fysioterapeutin aikaa odotellessa :)

:)

Mulla kaksosraskaus alkoi omaan silmään näkyä jo siinä rv9-10 paikkeilla turvotuksena. Nyt rv 21 masu on jo ihan kunnon kokoinen. Ei enää kauaa, kun se on jo sen kokoinen kuin ensimmäisessä raskaudessani (yksösraskaus) viimeisilläni. Itse arvailin oireista odottavani kaksosia ja varasinkin ajan yksityiselle ultraan, missä kaksosraskaus varmistui rv 8. En olisi kestänyt odottaa np-ultraan saakka.

Takaisin