Kaipaatko raskaanaoloa?

Kaipaan! Kaipaan sitä mahaa, ryhtiä, potkuja, hyvää mieltä ja oloa jne. Sitä ettei säre päätä eikä selkää, kuten ilman raskautta tekee. Ainoat, mitä en kaipaa, on jatkuva pissahätä ja unettomuus.

En tosiaankaan :grin Ekat kolme-neljä kuukautta kauheaa yrjöämistä ja jatkuvaa kamalaa oloa. Sen jälkeen on niin iso vatsa, että on se koko ajan tiellä, väsyttää, nälättää, närästää... Sitten vielä se, ettei ole yhtään semmonen olo, että olisi oma itsensä... Ehkä sitä tunnetta, että kantaa pientä koko ajan mukanaan on hieman ikävä.

Tosi kovasti kaipaan. Rakastin sitä isoa vatsaa ja raskaana oli niin hyvä olla. Mieskin aina muistelee, kuinka ihana mun vatsa oli. :happy:

Kaipaan. Kaikkissa raskauksissa ollut omat haasteensa ja hoidoilla alkaneet silti sitä kaipaa. Ensimäisessä raskaudessa raskaus päättyi kohtukuolemaan ja tiheä seuranta, kun saatiin kuulla että turnerin oireyhtymä meidän tyttärellä toisessa raskaudessa ennenaikaisen synnytyksen uhka oli ja niin se olikin ja poika syntyi keskosena.

Mä inhosin raskaana olemista, masu oli joo välillä ihan söpö mutta vaatteita ei löytänyt mistään ja muutenkin tuli kyllä selväksi miksi sitä suomeksi sanotaan raskaudeksi. Nyt silti ikävöin. Kauhee vauvakuume (esikoinen 7kk) ja miettii et miten kiva olis olla raskaana. Haluisin synnyttääkin uudestaan vaikka se olikin aivan kamalaa. Koska haluisin olla parempi. Toisaalta taas just iloitsin et miten niistä ällöttävistä maitolollotisseistä on vihdoin päässyt eroon ja tuntuu niin hyvältä olla taas oma itsensä, ja nyt oon sit taas tekemässä itelleni näin :D

En kaipaa yhtään raskaana oloa, vaikka se tässä taas onkin tavoitteena. Enemmänkin kaipaan pikkuvauva aikaa ja sitä kun tapaa uuden perheenjäsenen ekaa kertaa. Toki ne ekat pikku potkut on ihania, mutta muuta en en sitten niin odotakkaan raskausajalta.

Kaipaan ihan hirveästi! Raskaus oli ihanaa aikaa, synnytys täysi katastrofi. Voisin olla koko ajan raskaana. Ainoo mikä harmitti oli ruokavaliorajoitteet, se ettei saanu viiniä ja loppuajan närästys. Odotan innolla uutta raskautta!

Raskaana oleminen oli ihanaa, vatsan kasvua oli ihana seurata <3 toki lopussa kolotti ja oli vaikea nukkua, mut oli se silti vaan niin ainutlaatuista. :love7

Takaisin