kadonneet seksihalut..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Ennen raskautta olin suhteessa aktiivisempi osapuoli ja nyt raskauden aikana mies on ollut innostuneempi ja itseäni ei seksi kiinnosta/haluta vähääkään. Se harmittaa tosi paljon. Onko kellään mitään neuvoja/kokemuksia aiheesta? 

Mulla on joka raskaudes ollu sama juttu, ei vaan oo kiinnostanu heilutella peittoja.. ajatuski tuntuu jotenki niin vastenmieliseltä, ja mies raukka ku se joutuu nyt olemaan ilman.. :(

Aika auttaa. Ekassa raskaudessa teki edes joskus mieli, mutta tämä toinen (nyt jo ohi mennyt raskaus) on kyllä ollut tehokas selibaattiaika. Ei mitään mielenkiintoa asian suhteen. Ja koska synnytyksestä vasta viikko, niin ei ihan äkkiä tarvitse edes tarjota mitään tuonne sisälle. Liekö kuitenkin henkilökohtaista, minkä verran haluttaa ja mikä tuntuu hyvältä. Puhukaa asiasta, niin molemmat tiedätte, missä mennään. :)

Itsellä ollut myös haluttomuutta, tää on eka raskaus. Tosin meillä alkoi jo ennen raskautta olemaan hiljaisempaa tuolla petirintamalla, mutta oli silti vielä toimintaa. Nyt on ollut tooosi harvoin, ehkä kerran kuussa jos silloinkaan. Ollaan toki molemmat oltu väsyneitä rempan takia ja muutenkin..

Mut eiköhän tuo lie ihan normaalia, välillä ajatus siitä, että masussa on vauva jotenkin "häiritsee" niitä seksipuuhia, kun tulee semmoinen olo, että se jotenkin häiriintyy siitä :D

Täällä kans jo ekassa raskaudessa lähti seksielämä laskusuuntaan ja nyt tokassa raskaudessa vielä vaan enempi haluttomuutta. Todella ärsyttävää ja harmittaa itteä tosi paljon :/ Raskauksien välissä kuitenki meni loistavasti et tuntuu ihan uskomattomalta että kuinka voi halut yhtäkkiä niin lopahtaa sitte ku tulee raskaaks. Mulla ei liity mitään vastenmielisyyttä tai pelkoja seksiin, ei vaan yksinkertasesti tee mieli. Ollaan kuitenki yritetty pitää sänkyelämää yllä ettei nyt iha selibaatissa oltais 9kk ;) Mul ei siis neuvoja oo ku melkeenpä iteki niitä kaipaisin et mitä vois tehä et pysyis halut pinnassa.

Meillä kans rv 15 jälkeen ei ollut enää petipuuhia. Mies pelkäsi että vauvalle sattuu jotain niin omatkin halut hävis siinä samassa.. Mut muuten ollaan kyllä halittu, pusuteltu ja pidetty hyvänä. Mut kyl ne halut taas palaa, ainakin uskoisin kun ei ole enää valtavaa vatsaa edessä:))

Meillä on myös näin alussa ollut ihan hukassa, minulla, ei miehellä.
Mut todella hienosti mies ymmärtää ja ollaan asiasta puhuttu, ei ole siis mitään pelkoja, ei vaan tee mieli.
mut välillä on sitten hetkiä kun se halu vaan yllättää ja saa heilutella vällyjä monestikin. toivottavasti tää tästä alkaa tasaantua.
meillä kun on sellainen tilanne että näemme viikonloppuisin lähinnä, tai muina vapaina/pyhinä. Aiemmin ei kuitenkaan ole ollut mitään ongelmaa.

Takaisin