devilangel666
Oman äänensä löytänyt
Olen 39+2 vkolla ja otin tänään ja könähin suoraan oikealle kylelle erään grillin pihalla. Edellisessä raskaudessa lensin istualteni ja silloin piti sairaalassa näytillä käyä vaikkei ollu oireita.Viikkojaki oli muistaakeni paljo vähemmän mitä nyt. Mut nyt menin tosiaan kylelleni ja vähä masun puolelle. Vauva rupes vähän ajan päästä liikkuu tosi vilkkaastikki ja supistellu alko sen jälk.Mutta nyt sit supistelu normalisoitunu mitä ollu jo jonku aikaa..Mutta näyttää nyt kuitenki alkavan supistaan kipeemmin jos kävelen vähänki.Levossa on kuukautismaista jomotusta selässä ja maha kovettuu ja tuskallisen viiltävää kipua tuntuu alapäässä. Paineen tunne alhaalla kasvo kaatumisen jälk. Synnärille soitin ja siellä sanovat,että voin iha rauhassa kotona seurata tilannetta..Vauvan liikkeitä..kipuja..vuotoa yms. Olen aina luullu,et varsinki loppu raskaudessa kaatuminen on vaarallistaki ja aina pitäis käyä näytillä. Onko kokemuksia?Äitini meinas,et nyt jouduttaa kyl synnytystä,ku oli seki lentäny nurin mua odottaessa ja sit olinki syntyny paria vkoa aikasemmin.