Kaatuminen loppu raskaudesta

devilangel666

Oman äänensä löytänyt
Olen 39+2 vkolla ja otin  tänään ja könähin suoraan oikealle kylelle erään grillin pihalla. Edellisessä raskaudessa lensin istualteni ja silloin piti sairaalassa näytillä käyä vaikkei ollu oireita.Viikkojaki oli muistaakeni paljo vähemmän mitä nyt. Mut nyt menin tosiaan kylelleni ja vähä masun puolelle. Vauva rupes vähän ajan päästä liikkuu tosi vilkkaastikki ja supistellu alko sen jälk.Mutta nyt sit supistelu normalisoitunu mitä ollu jo jonku aikaa..Mutta näyttää nyt kuitenki alkavan supistaan kipeemmin jos kävelen vähänki.Levossa on kuukautismaista jomotusta selässä ja maha kovettuu ja tuskallisen viiltävää kipua tuntuu alapäässä. Paineen tunne alhaalla kasvo kaatumisen jälk. Synnärille soitin ja siellä sanovat,että voin iha rauhassa kotona seurata tilannetta..Vauvan liikkeitä..kipuja..vuotoa yms. Olen aina luullu,et varsinki loppu raskaudessa kaatuminen on vaarallistaki ja aina pitäis käyä näytillä. Onko kokemuksia?Äitini meinas,et nyt jouduttaa kyl synnytystä,ku oli seki lentäny nurin mua odottaessa ja sit olinki syntyny paria vkoa aikasemmin.

Meille sanottiin, kun oltiin tutustumassa synnärille, että jos loppuraskaudessa kaatuu, niin pitää ehdottomasti mennä näytille, että voivat laittaa käyrille ja seurata vauvan sykettä + ultrata ja katsoa istukan tilanne. Sitten varsinkin jos on vuotoa tai kipuja.

Nii on ollu ennen ainaki kans,ku nuoriimman poijjaan aikana kaatuin kans ja heti jouduin lähteen näytille. Mut eivät ottaneet oyssissa mua vastaan vaa käskivät seurailla tilannetta. Mut nyt on neiti maailmassa vihdoin ja viimein ja kaikki on hyvin =). 9.3 synty 4 käynistyksen jälkeen =).

Takaisin