Käynnistyksiä?

Mirde

Puuhakas puhuja
Onko muita, joita käynnistellään tai on käynnistelty? Meillä pikkumies vetää sellaisilla käyrillä ja painoarvioilla, että sain tänään Ballongikäynnistyksen. Tehosta en voi vielä sanoa hirmuisesti, mutta jos joku sen "saa" niin ei kannata stressata: ei tuntunut niin miltään sen laitto.  Ainoa, mikä "vaivasi" oli reiteen teipattu kumihanska ja letku  Mun tapauksessa se ennätti olla paikoillaan parisen tuntia ja sit tyhjeni (atuon etupenkille ). Nyt toivon, että supparit jatkuu kovenevina ja tihenevinä, miltä välillä tuntuiskin.. jossei käynnisty tällä tavalla tänään, niin huomenaamulla 9:ksi synnärille. Eli meidän miekkonen päässee huomenna ihmisten ilmoille <3

Tsemppiä kaikille!!
 
Mulla jouduttiin käynnistämään kans, kun lapsivesi meni, mutta suppareita ei vaan kuulunut. Meni siis vedet to-pe yönä ja lauantainakaan vielä ei supistellut yhtään. Mulla käynnistettiin lääkkeellisesti ja ensimmäisestä annoksesta meni vain tunti, kun tuli jo säännöllisesti suppareita ja seitsemän tuntia siitä niin poika oli pihalla =) 
 
Mulla käynnisteltiin myös mut suoraan oksitosiini tipalla, ihan vain oman voinnin vuoksi. Onneksi pikku neiti oli kunnossa kun syntyi vaikka eka yön viettikin keskolassa. :)
 
Takaisin
Top