Kätilöopisto vai Jorvin sairaala???

Gaagi

Silmät suurina ihmettelijä
Hei,

Olisin kysynyt kokemuksia.. Olen raskaana ja nyt pitäisi mukaan ilmoita naisten klinikkalle missä haluaisin synnytää, itse olen aina käynyt tuolla  klinikkalle, mutta kun kevällä alkaa remontti niin ne aiko siirtää äidit kätilöopistoon.. Itse asun vantaalla niin varmaan tässä itse voisin valita minne haluaisin,  Mutta mitä te sanoisitte? 

mulla ei ole hajuakaan kätilöopistosta! en ole koskaan siellä käynyt.. niin onko äitejä jotka synnytänyt molemmissa niin olisi kiva kuulla teidän kokemuksia!

 
Synnytin kätilöopistolla vuonna 2011 ja voin suositella. Olen nyt kesällä menossa sinne taas, jos vain pääsen.
Mulla oli ihana kätilöopiskelia seurana vuodeosasto ajalla ja oli todella mahtava apu ensikertaa äidiksi tulleelle.
Tuo naikkarin remontti aiheuttaa niin kovaa ruuhkaa sinne, että voi olla sulku päällä ja joutuu johonkin muualle.
 
Naistenklinikalle otetaan remontin aikana vain riskisynnyttäjiä ja riskittömät tapaukset ohjataan Kätilöopistolle tai Jorviin. Itselläni ei ole näistä kummastakaan kokemusta mutta siskoni on synnyttänyt kaksi lasta Jorvissa ja ollut tosi tyytyväinen. Kehui mukavaa henkilökuntaa.
 
Kiitos vastauksestanne.. 

Itse kans tunnen oloni kotona tuolla jorvissa ja kun kokemuksia tai edes käyntejä ei ollut kättärillä, niin ei oikein sinne tekee mieli mennä! Katsotaan ensiviikkolla kun pitäisi päättää minne halua!
 
Takaisin
Top