Kässäilyä kesäkuisille

Neilikka00

Oman äänensä löytänyt
Heips! Onko täällä muita käsityöintoisia odottajia? Mulla ainakin puikot savuaa jo, ja pitkä lista itsetehtyjä vauvanvaatteita on mietittynä. Oon jo ehtinyt tehdä plussaamisen jälkeen alpakkalangasta villatakin ja perusmyssyn, ja ommella jämätrikoosta pipon. Jaetaanko tänne hyväksi todettuja ohjeita ja kuvia tekeleistä? 🥰
 
Mä oon vasta alottanut neulomisen, oon tehnyt eläissäni vasta kolme kaulahuivia, mutta aloitin pari kk sitten tekemään vauvalle vilttiä ihanan pehmoisesta pörrölangasta (joku alpakkalanka sekin taisi olla) :smiling face with heart-eyes: Toistaiseksi osaan neuloa vain oikein päin tavallista silmukkaa, joten ihan perusperus viltti tulee, mutta eipä viltin sen kummempi tarvi ollakaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
täällä toinen vasta-alkaja! youtube sauhuaa kun etsin ohjeita ja toistan uudelleen ja uudelleen pätkiä, että osaisin tehdä oikein 🙈 toistaiseksi saldona on vain keskeneräiset esikoisen villasukat 😄 helppo pipon virkkausohje olisi hakusessa
 
Onpa kiva, että on muitakin! Tykkään itse neuloa. Vauvan vaatteiden neulominen on kivaa, kun on riittävän pieniä projekteja, niin ne saa joskus valmiiksikin. Esikoiselle tein pieniä sukkia ja myssyjä. Olisi kiva oppia virkkaamaankin, mutta en oo sitä koskaan opetellut, niin tuntuu hankalalta aloittaa.
 
Ajatuksena olisi kanssa itse väsäillä jotain pieniä ja helppoja juttuja sekä virkkaamalla, että kankaista! Inspiraatio enemmän kuin tervetullutta jos löytyy kuvia muiden jo aiemmin/vasta tehdyistä pikkutuotoksista 🥰
 
Takaisin
Top