KÄYTTÄJÄT KUVIN!

minto

Näppärä viestien naputtelija
Ajattelin nyt alottaa uuden ketjun, tänne voi laittaa oman kuvan ni sit on helpompi aina yhdistää Nikki ja naama. Mulla ainakin menee välillä nimimerkit sekasin, kuvat ehkä helpottaa  jatkossa [;)]

Tässä kuva minusta, otettu Pariisissa elokuun lopulla. (silloin mulla oli muka jo iso masu [:D])



Tämä kuva otettiin äsken, eli viikot 37+4, oon turvonnu ja iso!



Nonniin mammelit, kuvia kehiin! [:)]
 
Tässä kuva. Otettu 40+1 ja ei se kyllä niin kovin suuri mun mielestä ole. Masu siis...[:D]
Oltiinkohan me minto silloin samalla aamulennolla kun näytät hiukan siltä naiselta jonka lentokoneessa näin? Lennettiin samana päivänä pariisiin silloin elokuun viimeinen viikonloppu.

 
anteeksi mä harjoittelen tätä kuvan laittamista. Mut tosta edellisestä kun klikkaa liite niin avautuu isompi kuva...
 
Hmmmm voihan se olla... Mä en kyllä muista sua... Me lennettiin Pariisiin 27.8 ja kotiinpaluu oli frankfurtin kautta 31.8
Aika hauskaa jos ollaan oltu samassa koneessa! [:D]
 
En muista tasan millä viikolla mut joskus syyskuun puolessa välissä otettu kuva. Oli niin siro tuo maha verrattuna nykyseen..

 
no yritetäänpä laittaa kuva...

Kaylies: onks toi jumppapallo tossa vieressä niinku vertailun vuoks? [;)] hih ;)


Niin siis tämä kuva oli jotain rv38-39


 
Ihanan rohkeita ihmisiä! Uskaltaiskohan sitä itekkin.... Tosin täytyy ottaakin niitä kuvia, ei oo kun pari aikasempaa kuvaa siitä leppäkerttumahasta (viikko sitten otettu). Aikasemmin en oo ees halunnu mitään mahakuvia, ny toisaalta harmittaa (ois olu kiva vaikka samat vaatteet päällä joka viikko vertailun vuoks).
 
Minä ja Natunen...mulla kun ei nuita masukuvia oo,oli se sen verran jättikokoinen...[:D]

 
Hihii, meillä on kans toi sama nallepuku odottamassa nyyttiä! On muuten ihana nötterö siinä kuvassa!!Elegia, HM:ltä joku alle 20€ (ostin viime kuun alussa).
 
Takaisin
Top