Jutustelua ympäri Suomen :)

Riida

Puuhakas puhuja
Katselin kun täällä oli jo pk-seudulla oma ryhmä ja tre-seudulla, niin josko tänne sitten koittaisi kerätä meitä kaikkia muita pienemmistä kaupungeista ym..

Eli kysellään vähän mistä kukakin on? mitä tekee työkseen? minkä ikäistä porukkaa on ym.? onko jo muita lapsia tai vaikka kotieläimiä? (ja toki pk-sudun ja tre-seudun ihmisetkin saavat tänne vastailla) [:)] Jos vaikka löytyy samalta alueelta odottajia joiden kanssa jutella enemmänkin.. [:D]

Voin toki itse aloittaa.. Eli asun Kymenlaaksossa, olen töissä kahvilassa myyjänä/tarjoilijana. Olen 23 vuotta, ja  avomies on 25. Esikoista odotellaan, ja asumme 4 kissan kanssa. Välillä meillä on hoidossa paikalliselta eläinsuojeluyhdistykseltä myös hoitokissanpentuja. [:)]
 
Minäkin voisin tähän ketjuun itseni esitellä. Eli asun Länsi-Turunmaalla (ihana nimihirviö, tutummin siis Turun saaristossa) ja minun vastuulla on kaksi laadunvalvontalaboratoriota rakennusteollisuuden alalla. Ikää on 31, miehellä 36. Esikoista myös tänne odotellaan. Perheeseen kuuluu neljä kissaa, joista nuorimmainen on hurjat 2 viikkoa vanha! Lisäksi meillä vielä muutaman kuukauden asustelee kolme muuta kissanpentua, jotka toivottavasti löytävät hyvät kodit sitten vuoden lopussa.
 
Muutaman kymmenen kilometrin päässä asuu ystäväni, joka on myös raskaana. Muita odottavia äitejä ei lähipiiriini kuulu, äitejä kyllä useampiakin. Siksikin täällä jutustelu on oikein mukavaa, kun saa jakaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.
 
Moi, no mäkin kirjotan nyt sit tänne, eli asustellaan omakotitalossa Keski-Suomessa Muuramessa (Jyväskylästä 15km). Olen ollut vuoden vaihteesta asti työtön ja olen siis laborantti. Työt olis jatkunut Etelä-Suomessa mutta en jaksanut enää miehestä olla erossa.. [:)] Olen 27 ja mies 25. Lapsia ei ennestään ole ja meillä on 5-vuotias sekarotuinen koira ja 7-vuotias kissa. 
 
Hei Pohjois-Pohjanmaalta!

Asustellaan Kiimingissä omakotitaloa mieheni (31 v) ja poikapuoleni (kohta 5 v) kanssa. Itse (27 v) työskentelen asianajosihteerinä, ja ensimmäinen lapsi minulle. Kovasti koko perhe malttamattomana odotellaan uutta tulokasta..
Kissoja minulla oli ennen 2, mutta valitettavasti jouduin niistä luopumaan, kun muutettiin miehen kanssa yhteen - poika kun on allerginen. Toiselle kisulle löysin täysin uuden kodin, ja toinen asustaa perheeni luona maalla ja on oppinut mestarimetsästäjäksi.
Kissaihmisiä ollaan molemmat miehen kanssa, ja varmasti meillä olisi useampikin kissalapsi jos ei tuota allergiaa olisi kiusaamassa.. Oi kunpa se joskus helpottaisi...
 
Heips!
Minä asustelen täällä Pohjanmaalla Pietarsaaressa.Teen paikalliselle leipomolle konsulentin töitä.Perheeseen kuuluu minun(26v) lisäksi aviomieheni(32v) poikamme,jolla on tänään 2-vuotis synttärit [:D] ja kolme kissaamme.
 
Moikkelis!

Mä asustelen tääl Espoos miehen ka. Ite oon 21 opiskelija ja mies 30. Ensimmäistä lasta odottamassa :)
 
Takaisin
Top