Juttelua mahalle

Niin siis elikkä sikiölle puhutaan siksi, että ÄITI kiintyy lapseen ennen kun se syntyy, eikä siksi, että sikiö siitä hyötyy? No jotkut jutut mitä aiheesta oon lukenut, ni on antanut viitettä että sikiötä varten sitä hölinää pitäs harrastaa, mutta sitten syytä ei oikein oo avattu.

Mä en osaa kessilleni jutella, se on kiusallista vaikka olis vaan yksin. Lisäksi noi ekat 2 raskautta meni niin käteen, etten uskalla ihan täysillä tässäkään kiintyä.. Jos jotain käy, se on muutenkin maailmanloppu.. Emt.. Mä kommunikoin sen kanssa tökkimällä. Kun se melskaa kovasti, mä vastaan sille kevyesti tönimällä. En toki joka melskaamiseen vastaa, mutta niihin isoimpiin jumppatuokioihin..
 
Mä olen omaksunut kyllä tän höpöttelyn jo aika hyvin! :grin Joka ilta toivotan hyvät yöt ja samoin myös iskä ja aamulla kun herään niin hieron vatsaa ja kyselen joko siellä on herätty ja aika usein sieltä myöskin vastataan kun sille höpötetään. :) Lasten lauluja en oo laulanu enkä pahemmin soittanut, mä en oikein ymmärrä näitä suomalaisia lastenlauluja kun ne on niiiiin hiton ankeita tai yksinkertasesti tyhmiä minun mielestä... Että ihan ollaan kuunneltu radioo kotona ja laulettu kaikkee tanssimusiikkia tai sitten ihan jukka poikaa yms. :grin Mä en tiiä et kuin mä osaisin alkaa kuunnella noita lastenlauluja ees lapsen kanssa... ? :confused: Se on sama kun en voi sietää suomalaisia joululauluja, yökh... ! Amerikkalaiset on ihan eri juttu, ne on ees ilosia ja niistätulee hyvä fiilis. :)
 
Takaisin
Top