Juhannus pilalla :(

  • Ketjun aloittaja Suru puserossa
  • Aloituspäivämäärä
S

Suru puserossa

Vieras
Olen viimeisilläni raskaana. Tämä juhannus piti viettää miehen kanssa rauhallisissa merkeissä kyläillen kavereilla ja ehkä tehdä pieni päivän kestävä reissu jonnekin lähikaupunkiin. Nauttia siis viimeisistä hetkistä kahdestaan ennen vauvan tuloa. Eilinen meni ihan mukavasti, grillailtiin kavereiden luona jne. illalla mies kysyi, voisiko pistäytyä ystävänsä kanssa paikallisessa parilla. Annoin luvan, koska kello oli jo aika paljon ja itse olin sen verran väsynyt, että olin menssa nukkumaan. Tarkoitus kuitenkin oli, että mies tulisi suht ajoissa baarista kotiin, eikä vetäisi kaameita perseet olalle- kännejä.
Heräsin aamuyöllä viideltä siihen, että mies ei ole kotona ja baarit tuohon aikaan jo kiinni hyvän tovin. Soitin miehen puhelimeen ja selvisi, että hän oli lähtenyt kaverin luo jatkoille... Kävin sitten hakemassa miehen kotiin toiselta puolelta kaupunkia puoli kuuden maissa aamulla. Mies alkoi selittää, että baarissa ollessaan joku nainen oli yrittänyt iskeä ja suudella häntä...Kiva tietää, olen luullut voivani luottaa mieheeni tälläisissä asioissa, mutta käsittääkseni ei olut mitenkään agressiivisesti yrittänyt estää näitä lähentely yrityksiä, lähinnä vain ollut huvittunut. :sad001 Lisäksi mies lupaili, että vie minut aamulla jonnekin aamupalalle ja vie käymään jossain mukavassa paikassa.
Todellisuus: kello on nyt varttia vaille kuusi illalla ja mies nukkuu edelleen krapulaansa makkarissa, ei ole edes yrittänyt nousta sängystä koko päivänä. Itse nousin aamulla syömään aamupalaa, kävin suihkussa ja muutenkin laitoin itseni siihen kuntoon, että voin lähteä nopeallakin aikataululla liikenteeseen (miehellä menee laittautumiseen noin sadasosa siitä ajasta, mitä minulla :P) Mies ei vaan kaikista yrityksistä huolimatta noussut ylös...
Olen siis istunut koko päivän neljän seinän sisällä tyhjän panttina, mihinkään en voi oikein yksin lähteä, koska oma autoni on hajalla ja miehen autoon en suostu koskemaan. En kyllä suoraan sanottuna haluaisikaan lähteä minnekään enää, sen verran paska olo. :sad001
Hyvää viimeistä lapsetonta juhannusta minulle!!!
 
Ohhoh ei kyllä hirveän kypsää ja reilua käytöstä mieheltäsi...
Ensinnäkin se, että jättää sinut, raskaana olevan naisen yksin kotiin ja lähtee ryyppäämään. Toiseksi vielä kertoo muista naisista varsinkin kun viimeisillään raskaanaollessa ei välttämättä hirveän hehkeältä tunnu.

Itse en tiedä voisinko antaa anteeksi tuollaista käytöstä. Kyllä toiseen täytyy voida luottaa. Perusteliko mies tekojaan mitenkään?
 
Nope, eipä tuo oikein mitenkään pahoitellut käytöstään. Yritti kyllä ehdottaa, että ensi viikonloppuna oltais vietetty aikaa kahdestaan. Muuten ihan hyvä, mutta oli unohtanut siskonsa lapsen kekkerit, joihin pakko mennä lauantaina. Nämä juhlat on toisella paikkakunnalla ja siellä menee koko helvetin päivä... Poikkeuksena tietty, että jos mulla käynnistyy synnytys niin sit tietenkään ei tarvi mennä minnekään. On kyllä niin pettynyt ja paska fiilis edelleen, en tiedä mihin tämä suhde tästä vielä kehittyy kun vauva tulee...
 
Takaisin
Top