Joskus ei millään keksi hyvää lahjaa. Täällä saa vinkata lahjaehdotuksia jouluksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä olen aina välillä leiponut vanhemmalle sukupolvelle yllärinä menneiden vuosikymmenien trendileivonnaisia, mm. rex-kakkua ja ananas-keikauskakkua. Vanhempi sukupolvi on arvostanut, ne kakut ovat olleet juhlissakin sen sukupolven ihmisten keskustelunaihe, ja minustakin on todella mielenkiintoista leipoa entisajan leivonnaisia.Mikähän olisi sellainen kuivakakku, mikä sopisi jouluun mutta olisi sen verran erikoinen / uusi juttu, ettei vanhemman ikäpolven naiset sellaista "hoksaisi" tehdä? Meillä äiti on aina tehnyt tiikerikakun, taatelikakun ja maustekakun.
Mä oon kans vähän samois ongelmis - pitöis leipaasta naapuriin kakku (kun ei muuta lahjaa keksitä) mutta mikä?!Nyt kun ei kaupoissa viitsi ravata ja itsekin suosin enemmän hyötykäyttöön tulevia lahjoja, niin joku leivonnainen olisi kiva lahja.
Mikähän olisi sellainen kuivakakku, mikä sopisi jouluun mutta olisi sen verran erikoinen / uusi juttu, ettei vanhemman ikäpolven naiset sellaista "hoksaisi" tehdä? Meillä äiti on aina tehnyt tiikerikakun, taatelikakun ja maustekakun.
Onko se sulatettu päälle se marianne vai mitenkä? Voitko jakaa reseptin...?En tiedä onko enää niin perinteistä tehdä jouluisin hedelmäkakkua. Jotkut tykkää, jotkut ei. Mariannesuklaalla ryyditetty suklainen kuivakakku on myös aika jouluinen, vein sellaisen töihin edellisjouluna ja siitä tykättiin.
Mä toivon yöpukua. Ihan puuvillasta, kaksiosaista, mukavaa. :)Mitä toivotte itse?
Onko se sulatettu päälle se marianne vai mitenkä? Voitko jakaa reseptin...?