Joululahjavinkkejä meidän ihanille vauvoille

minduli

Silmät suurina ihmettelijä
Joulu lähenee ihanaa <3
SIISPÄ:


Kirjoiteltaisiinkos tänne jotain kivoja pieniä vinkkejä, mitä voisi ihanille pikkuisille hankkia joululahjaksi.?

Tämä ensimmäinen joulu on kyllä vähän hassu, kun tottakai pikkuiselle lahjoja hankitaan, mutta mitkä pienet ihanat asiat olisi ihania lahjoja pikkuisille? Vinkkejä tulemaan ;)


 
itsekin miettinyt tuota samaa, tosin poika on jouluna vasta 3 kk ja varmasti sukulaiset ostavat paljon lahjoja. itse ajattelin jos ostaisin jonkun kivan puulelun,mielestäni ne ovat aivan ihania, tosin aika hintavia.. toinen mitä mietin on vauvapulkka :D 

 
Mie tairan olla niin säästeliäs tässä vaiheessa että ostan sitten varsinaiset lahjat joulun jälkee alennusmyynnistä ;)

Mutta varmasti tulee ostettua jotain pientä kivaa, kuten juuri satukirja ja uni cd.
 
Meillä isomamma ja mummi oikein kisasivat kuka pääsee ostamaan vauvalle lampaantaljan jouluksi. Siskontyttökin saa taljan, mutta teddystä tehdyn vuorillisen, koska eivät käytä eläinkunnan tuotteita.
 
Mä ajattelin olla hyvinkin säästeliäs, ja paketoida ton uusimman vaukirjan jutut pakettiin, ku mulle kerta sellaset tulee. Lisäks oon jo aiemmin ostanu sellasen pehmohelistimen. En jaksa kauheesti panostaa, ku kummeilta tulee vaatteita jne, ja muksun isäkin toi eilen paketin. Kun ei ton ikäselle oikein muuta voi ostaa ku vauvaleluja ja vaatteita :)

Ja oon tehny hyvin selväks sellasille ihmisille, joilta luulen ite paketin saavani, et olis kiva saada jotain itelle, eikä vauvalle :) Kun kaikki tarpeellinen löytyy. Synttärilahjaks sain niin paljon vauva-krääsää, et jo harmitti. Taitaa ihmiset unohtaa välil et oon muutaki ku äiti, jos tajuutte mitä tarkotan...
 
Takaisin
Top