Joulukuun jupinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iisi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on myös muuten istukka tuossa navan kohdalla, etuseinämässä! Hui..:o Ja viime yönä heräsin ensin siihen, että koski vasemmalle puolelle vatsaa niin ettei kärsinyt paljon koskea saati syvään hengittää.sitten nukahdin ja kohta heräsin kun oli sama homma oikeella puolella! :o
En tiedä, mun mies on viimestä päivää töissä ja niillä on tosi kiirettä siellä, jotenki vaan tuntuu ettei sillekkää viiti sanoa mitään kun se on niin tajuttoman väsyny, ja jos sanon jostain kivusta tms, niin tuntuu vaan että raukka saa vielä enemmän huolta sitte..:) vaikka tiedän ettei näin pitäisi ajatella, vaan vain minun ja vauvan parasta!
Meiltä on muutenkin sairaalalle jotain 6km matkaa, ettei pääse ihan omin neuvoin käväseen näytillä. pitäs olla auto joka on miekkosella töissä.. :/ Että tää elämä on hankalaa kun sen hankalaksi tekee. :D

Toisaalta, ollaan kyllä lähdössä viikonlopuksi reissuun että on kyllä vähän huoli mielen päällä lähteä kauemmaskaan.. Ei voi ehkä aivan täysillä rentoutua uuden vuoden viettoon.. :/

Onneksi vauva on potkinut tosi paljon viime päivinä, ja ollut liikkuvainen. Eilenki pieniä kantapäitä tuntui viuhuvan hirmusti tuossa navan kohdalla, huvittavaa.:P Toivotaan että sillä kumminki on vaan kaks kantapäätä! ;)

Takaisin