Pitkästä aikaa vois tänne kirjoitella jotain!
Oltiin siis su-ti päivä tukholmassa risteilyllä. Matka meni mukavasti, mutta voi vee sitä merenkäyntiä!! :(
Tänään käytiin omalääkärillä (mehiläisen korvalääkäri vasta 28.12) ja sanoi että marraskuun tulehdukset olis ollu yhtä ja samaa tulehdusta ja bakteerin aiheuttamaa. Ja veikkas, että tuo pe 2.12 bongattu tulehdus olis ollu virusperäinen kun nyt korvat olivat kuulemma loistavassa kunnossa. Tiedä sitten, saatiin pronaxen kipulääkeresepti, mutta tuo yrjös sen pienissä osissa ulos..
Mulla on kamala olo, ajatellen 8kk neuvolaa. Kun tuo poika on niin perhanan siiviläkurkku. Tänään annoin ihan minimaalisen palan salaattia ja toinen söi sen onnessaan. Hörpättiin vettä päälle ja ruvettiin syömään ruokaa. Pari lusikallista meni alas ja sitten taas yrjö lensi niin että nenästäkin tuli.. ja vimppana tuli se pieni pala. Sama tapahtuu porkkanan, leivän yms vähän suuremman kanssa. Mä en siis oo antanut tuolle kamalasti tuota "sormiruokaa".. kun mikään ruoka ei oo aikaisemmin sopinu.. ja nyt kun on ollu korvakierre, niin ei oo osannut kokeilla mitään uutta, kun maha on antibiooteista sekaisin, eikä tiedä aiheuttaako uusi ruoka vai lääkekuuri oireita. Maitohappobakteerit on menny koko ajan.
Ainoastaan uusina on kokeiltu ruisleipä ja neljänviljan puuro ja ne on sopivia. Kaapissa on purkillinen maissia, jos sitä sitten seuraavaksi. Ja mausteita en oo käyttänyt.. Vituttaa vaan suomeksi sanottuna jo valmiiksi tuo neuvola, kun tuo syö ihan sileitä soseita, ei ryömi, ei konttaa.. tuntuu siltä, että teenpä mitä tahansa niin neuvolantätin mielestä se on väärin! Oon ajatellut aikasemminkin tuota tädin vaihtamista, mutta olkoot.. onneks päästään neuvolalääkärille, se on mukava ja siitä poikakin tykkää :)