Maltetaanko teillä olla avaamatta kaikkia luukkuja ennen aikojaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin olen ihmetellyt välillä sitä miten fiksu toi tenava on...ei ainakaan äitiinsä tullut...Olen ihan ihmetellyt sitä, että vaikka esikoinen on erittäin paljon luukkujen perään, ei hän avaa luukkuja etukäteen. Minä ja veljeni oltaisiin lapsena syöty kalenteri tyhjäksi, jos se olisi meidän uottuville jäänyt, ja minä osittain odotin, että minun lapseni tempaisee kalenterin tyhjäksi, koska se on hänen saatavillaan koko ajan, mutta ei, yhtään luukkua hän ei ole ennakkoon avannut.
Viime vuonna 3-vuotiaana hänellä meni vahingossa numerot 12 ja 21 sekaisin (hän siis itse avaa luukut ja itse katsoo numerot), ja hän murehti pitkään sitä, että nyt hän on avannut vahingossa väärän luukun. Luukun 12 hän sitten avasi 21. päivä. Iso juttu pojalle tuo väärä järjestys, minusta taas silläkään ei ole mitään merkitystä.
Joo, ei ole minulta todellakaan tuota perinyt.Mäkin olen ihmetellyt välillä sitä miten fiksu toi tenava on...ei ainakaan äitiinsä tullut...