Jouluelokuvat

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitkä jouluelokuvat ovat teistä parhaita? Kuuluuko jonkun elokuvan katsominen jouluperinteisiinne?

Lumiukko ja nykyään myös uudempi Lumiukko ja Lumikoira kuuluvat jouluaattooni. Ennen aattoa ahmin erityisesti Netflixin jouluelokuvia, kun minulla on omaa aikaa. Lapsi haluaa katsoa Petteri Punakuonoa varmaan taas koko joulukuun.:santa
Muita meillä katsottuja ovat myös Samu Sirkan joulutervehdys, Yksin kotona ja Elf.

Lumiukko kuuluu aattoon. :) Poika taas haluaa katsoa Joulupukki ja noitarumpua. Muita jouluelokuvia ei ole tullut tapitettua pahemmin viime vuosina.

Mä en pysty katsomaan lumiukkoa. Se on todella ahdistava. En sitten tiedä, kai sieltä tulee jotain ikäviä lapsuusmuistoja... :rolleyes: Joulupukki ja noitarumpu katsotaan! Elf on myös hauska, taidettu katsoa parina jouluna. Netflixistä tulee myös katottua joitakin romanttisia jouluelokuvia, ihan hyvälle mielelle niistä tulee vaikka ovatkin aika höttöä :santa

Lumiukko, joulupukki ja noitarumpu ja yksin kotona leffat on kuuluneet jouluun itsellänikin. Lisäksi kattonut jouluaiheisia leffoja netflixistä yms. Jouluun kuuluvia leffoja on ollut myös Niko 1&2, joulutarina, napapiirin pikajuna, The Grinch ja isäni on turbomies.

Bad Santa. Ei kylläkään lastenelokuva. laughing7 Sopivalla (ei vakavalla) mielentilalla hauskaa viihdettä. Love Actually lienee kuitenkin mun suosikkeja, siihen liittyy myös henkilökohtaisia muistoja "nuoruudesta" :)

Takaisin