Jos voisit saada äitienpäivälahjaksi ihan mitä vain...

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Jos voisit saada äitienpäivälahjaksi ihan mitä hyvänsä, mitä haluaisit? (Paitsi maailmanrauhan, koska muuten kaikki toivoo sen ja keskustelusta tulee tylsä.) Mitä siis haluaisit jos ei olisi kiinni rahasta, lastenhoidosta tai muistakaan esteistä? Vain taivas rajana! (Täällä vinkkejä vaatimattomampiin lahjoihin. Ehkä hyvä vinkata puolisolle ellei lahja ole jo hankittu.)

Ehkä muutama päivä kylpylässä täysihoidolla ilman lapsia olisi kiva. Tai jossain ihanassa lomakohteessa (siellä voisi olla viikonkin). 🥰☀️ Tai sitten vaatimattomasti koti, jossa isompi keittiö ja molemmille lapsille omat huoneet (sekä toki vanhempien huone, olohuone jne.) Tai uusi oikein hyvä sänky.

Seuraavan eurojackpot kierroksen oikeat numerot olis kova 🤣 jos se ei olisi mahdollinen, niin vuoden sarjalahjakortti sekä johonkin jutteluterapeutille, fysioterapiaan, että hemmotteluhierontaan, ja näiden ajaksi lastenhoitaja. Saisi purettua niin fyysisen kuin henkisen kuormituksen, kun kävis kerran viikkoon ensin puhumassa kulloisetkin murheet ulos, sitten menisi jumppaamaan fyssarille ja lopuksi vielä saamaan lempeää hemmottelua 🥰

Sleep-nappi lapsiin, tai edes voice down. Maailmanrauha olis toki kans huippu; make love, not war. Paljon rahaa olis tietty ihan kiva kans. Tai edes maailmanlaajuinen nousukausi, paljon kivaa ja hyvää kaikille! Mut vähän realistisemmin olen kuitenkin toivonut äitienpäivälahjaksi itselleni vähän parempaa läppäriä jolla hoitaa näitä päivittäisiä nettijuttuja. :tears:

Mies yllätti mut jo tosi ihanasti, tarjoutui maksamaan mun "ylimääräisen" osion kuukausittaisista menoista.. 😍 Mä siis vastaan normaalisti enemmän, kun kaks vanhempaa lasta on mun, jonka takia joudutaan asumaan isommassa asunnossa ja ruokaan yms. menee enemmän rahaa. Tämä tietää siis sitä, että tässä kuussa mulla jää enemmän rahaa käteen itselleni.. Oon tuhlannut sitä jo puutarhaan. 🙈😂 Meinaan käydä kampaajalla ja hierojalla, ostan pari uutta vaatetta ja loput säästöön. 😃

Tietty jos sais toivoa ihan mitä vaan niin tottakai joku lottovoitto ois kiva niin vois ostaa oman talon, auton ja maksaa kaikki velat yms. ja pääsis vielä koko perheen kanssa pariksi viikoksi ulkomaille. Tai sit ihan vaan yks yö hotellissa ois kiva niin sais nukkua nää kaikki univelat pois ja siihen muutamat hemmotteluhoidot päälle. Ja jos vielä vaatimattomampia ollaan niin saisinpa äitienpäivänä vaan nukkua pitkään ja herätä valmiiseen herkkuaamiais-/brunssipöytään. Sais tehdä koko päivän sellasia asioita, mistä itse tykkään ja viettää aikaa perheen kans ja joku muu vois hoitaa ruoanlaitot ja kotityöt. 😃

Takaisin