Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä meni synnytys ihan hyvin ja kotiuduimme 3 päivän päästä. Jenni sai flunssan isolta siskolta ollessaan n. 1,5 viikkoa. Sairastettuaan 5 päivää hänelle nousi pepusta mitattuna 39.2 kuumetta ja lisäksi hänen syöminen oli selkeästi huonompaa ja oli uneliaampi. Lähdimme viemään päivystykseen ja sieltä taysin LO4:lle. Seuraavana päivänä me kävimme keuhkokuvissa, jossa löytyi keuhkokuumeeseen viittaavia muutoksia. Yöllä osastolle tullessa oli aloitettu antipiootti kanyylin kautta. Olin osastolla 5 päivää. Jenni oli enimmäkseen sylissä, kun ei oikein nukkunut missään. milloin oli sägyssään muutaman mnuutin ja patjalla vieressäni.Saimme olla rauhassa omassa huoneessa 4 päivää. Ainoita "häiriöitä" oli lääkärin käynnit, lääkkeiden anto ja kun Jennin nenää imettiin, että sai syötyä. LO 4 oli mielestäni todella mukava osasto, eikä siitä ollut valittamista.
Toisen kerran jouduimme taysiin Jennin ollessa n kuukauden. Hänellä oli ulosteessa kirkasta verta. Jouduimme LO 1:lle. Siellä huoneet ovat ahtaita ja jouduin viettämään yöni milloin missäkin. Pari yötä olin vanhempien taukotilassa ja sitten toimenpidehuoneessa. En halunnut kotiin, koska asun kaukana ja Jenni on täysimetyksellä. Hoitajat olivat mukavia, mutta lääkärit eivät kyllä kaikesta kiitosta saa. Mitään ei viitsitty kunnolla tutkia ja oikeastaan mitään ei saanut tietää. Minä aloitin maidoton-munaton dietin osasto jakson aikana ja lisäksi Jennille annettiin antipioottia, mutta mitään jälkiseurantaa meille ei taysin puolelta tullut. Toivon ettei minun tarvitse enää koskaan mennä sinne.