Jos tulisit nyt raskaaksi...

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
...niin olisiko se hartaasti toivottu ja odotettu asia, iloinen yllätys vai järkytys? :)

Mulle olisi järkytys ihan siksi, että emme suunnittele viidettä lasta perheeseen. Olisi aikamoinen shokki tulla raskaaksi nyt, kun viimeinkin kuopukset univaikeudet alkavat helpottaa, ja kun vihdoin olen saanut vähän "omia vapauksiani" takaisin. :D

Yllätys, tavallaan iloinen sellainen mutta ajankohta olisi aikas huono kun keväällä, kesällä on alkaas rakennusprojekti eikä hirveesti huvittas keskelle sitä saada kolmatta pientä..

Iloinen yllätys ja silti järkytys sekä suoranainen ihme. Yrittäessäkin tällä iällä se olisi ihme, mutta ilman yritystä vielä jotain mystisempää. Toki minä ihmeisiin uskon, mutta en ihan niin valtaviin.

Ehkä enemmän järkytys, kun kuopus on vasta reilu 7kk. Mutta toki ottaisimme uudenkin vauvan vastaan mikäli kaikesta huolimatta ilmoittelisi tulostaan :)

Suunniteltu yllätys. Jotenkin en usko enää raskautuvani, en ainakaan helposti. Saa tulla jos on tullakseen, rajattomasti tässä ei enää ole aikaa.

Vauvakuume on kova, mutta ehkäisy käytössä koska omat ja miehen voimavarat ei riittäisi siihen että nyt tulisi toinen lapsi. Olisi siis valtava yllätys. Ja varmaan fiilikset olisi tosi kaksijakoiset. Toisaalta olisi vaikea olla ilotsematta raskaudesta, kun sitä toista lasta niin kovin toivoo. Toisaalta siinä varmaan olisi aika kauhuissaan, että miten sitä pärjää kun on muutenkin raskasta.

Järkytys.
Tulisi jos tulisi, abortti ei kuulu mun arvomaailmaan. Mutta se olisi kova pala, joka vaatisi totuttelua. Nyt on lapset 7v, 6v, 3v ja 5kk. Perhe tuntuu valmiilta nyt.<3

Toivotaan, että kierukka pitää!!

Yllätys se olisi. Todellinen sellainen :woot: mutta kyllä me pärjättäis. Meille kyllä piisaa tää kolme lasta. Nelonen ei kiitos, mut jos tosiaan yllättäis niin ilolla ja rakkaudella vastaan otettais.

Huoh. Just nyt vähän järkyttäisi kun kuopus on 5kk vasta. Ja myöhemminkin olisi keskustelun paikka kun lapsiluvun piti olla täysi. Mutta salaa olisin kyllä onnellinen jos vielä raskaaksi tulisin...

Pakko vastata kaksi: iloinen yllätys sekä järkytys. Iloinen yllätys siksi, koska vauvakuume on älytön, mutta jahkaamme miehen kanssa - kolmas vai ei.
Järkytys siksi, koska kuopusta odottaessa maito väheni todella paljon, enkä haluaisi että kuopus (5kk) joutuisi korvikkeelle kun imetys sujuu muuten ihan hyvin.
Mutta ilolla ja rakkaudella kolmas lapsi vastaan kuitenkin otettaisiin :)

Takaisin