Mä nään itse ja puoliso näkee ja tuntee myös, mutta ulkopuolisille näytän vain vähän lihoneelta. Mulla on – paino huomioiden – aika kapea vyötärö, mutta todella leveä lantia. Käytän siis aika korkeavyötäröisiä farkkuja, joita en voi nyt napittaa kiinni. Alkuraskauden kuljin hameissa, mutta sadesäällä tykkään housuista enemmän. Hieman siis joutuu jo miettimään, minkälaisilla paidoilla peitän "lintsit auki" -tyylini.
Mä oon ajatellut, että mulla olisi kohtuullinen tuki keskivartalossa. Tämä siis olisi ensimmäinen lapsi, joten voin kyllä syyttää vain itseäni. Pienen mutta häiritsevän vaivan vuoksi en ole voinut käydä pariin vuoteen kuntosalilla mutta jumppailen ja joogailen kyllä mielelläni. Mulla ei ole juuri ikinä selkäkipuja ja ryhti on hyvä. Voi kuitenkin olla, että pömppämahan syy on tuo Ravenin mainitsema. Vatsalihakset eivät ehkä olekaan olleet niin hyvässä kunnossa kuin arvelin. Niissä on ollut kaikenlaisia kipeyksiä koko raskauden ajan, ja ilman minkäänlaista asiantuntemusta voisin kuvitella, että uudellleenjärjestely vatsan seudulla on myös noita vatsalihastuntemuksia aiheuttanut.