Joko kävit nt-ultrassa?

Kermamunkki

Jostain jotain jo tietävä
Kesäkuiset 2025
Moikka!

Meillä ois huomenna luvassa nt-ultra, raskausviikkoja tuolloin neuvolan laskurin mukaan 13+0. Joko teillä muilla on ollut tuo ultra ja milloin (millä viikoilla) se teille tehtiin?

Laskettu aika on tällä hetkellä neuvolan arvion mukaan 15.6., mutta jännä nähdä aikaistuuko tuo, jos raskaus onkin pidemmällä kuin luullaan. Tätä epäilen siis siksi, että maha on tällä viikolla pullistunut jo selvästi, vaikka odotan esikoista.. Ekat äitiyshousutkin otin jo käyttöön, kun omat farkut eikä edes kokoa isommat mene enää kiinni :D Toivotaan että arvio raskauden kestosta on suunnilleen oikein, että saataisiin vielä tuo niskaturvotus mitattua luotettavasti.

Me jännitetään kovasti pikkuisen näkemistä, noinkohan nukutaan ensi yönä ollenkaan :)

Meillä ei oo ollut vielä, loppuviikosta rv 12+2 sitten on 😊 Muistelen että mullakin piti esikoisen raskaudessa jo alussa hankkia äitiyshousut, joten luulen että sullakin vaan kasvava kohtu turvottelee mahaa sen verran että viikot voi pitääkin paikkaansa, mutta huomennahan se sitten selviää 😊👍 Minäkin odottelen ultraa jo kovasti, mutta näin kolmannen kohdalla luulen saavani edellisen yön kuitenkin nukuttua :)

Minä kävin eilen, 12+5 on nyt ja laskettu-aika on 21.6 eli juhannusbaby! Kaikki oli ultrassa hienosti

Meillä oli tänään. Neuvolan laskujen mukaan 11+3 menossa, mutta pikku-chonker vastasi viikkoja 12 (eli ei muutu). Itse olen oman äppini laittanut kyllä vähän myöhemmäksi, kun nyt kaikissa kolmessa ultrassa todettu, että on isompi.
:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja hyvin tosiaan meni. Itsellä tuntuu selkeästi jo jotain alavatsassa, mutta toisaalta siellä on pari myoomaa kämppäkaverina, jotka venyttää kohdun kokoa. Muuten on vaan turvotusta.

Mulla oli maanantaina, toisen kerran näin pikkuisen ja isä ekan kerran, kaikki vaikutti hyvälle. Silti jännittää tämä kaikki ja kivut ja tubtemukset yhä paljon, etenkin kun ensimmäinen kyseessä. 😊

Salaisella puolella enemmän
Keskustelua näistä :) itsellä perjantaina nyt ultra ja vko silloin 13+1. En saanut aiempaa, harmi. :/ Kauhee odotus...
Varmasti on salaisella puolella enemmän, mutta olen aktivoitunut vähän myöhään niin tuo 30 viestiä kesäkuisiin ei ole vielä täyttynyt :( Kaikki aikanaan, vaikka täällä jälkijunassa tullaankin..

Meillä ei oo ollut vielä, loppuviikosta rv 12+2 sitten on 😊 Muistelen että mullakin piti esikoisen raskaudessa jo alussa hankkia äitiyshousut, joten luulen että sullakin vaan kasvava kohtu turvottelee mahaa sen verran että viikot voi pitääkin paikkaansa, mutta huomennahan se sitten selviää 😊👍 Minäkin odottelen ultraa jo kovasti, mutta näin kolmannen kohdalla luulen saavani edellisen yön kuitenkin nukuttua :)
Kyllä meilläkin sitten lopulta nukuttiin ihan hyvin😄 ja joo, yksi pikkuinen ja oli juuri sen kokoinen kuin pitikin olla, ja niskaturvotuskin normaali! Hassua miten eritavalla raskaudet näkyy ja vaikuttaa, mun ystävä käytti tavallisia vaatteita viikolle 20 asti, ja minulla jo nyt äitiysvaatteet😂

Minä kävin eilen, 12+5 on nyt ja laskettu-aika on 21.6 eli juhannusbaby! Kaikki oli ultrassa hienosti
Meilläkin oli kaikki oikein hienosti, vaikka pikkuinen nukkui koko ajan, eikä meinattu saada kunnollista kuvaa otettua😂 hän käänsi selän ”kameralle”, kun yritettiin jumppaamalla ja tökkimällä herätellä. Onneksi niskaturvotukset ja muut saatiin mitattua kuitenkin. Nyt en malttaisi odottaa rakenneultraa, kun haluaisin taas nähdä pienen. Raskasta tämä odottaminen!

Mulla oli maanantaina, toisen kerran näin pikkuisen ja isä ekan kerran, kaikki vaikutti hyvälle. Silti jännittää tämä kaikki ja kivut ja tubtemukset yhä paljon, etenkin kun ensimmäinen kyseessä. 😊
Minullakin ensimmäinen, ja jokaisesta uudesta tuntemuksesta olen aina varpaillaan! Viikolla 9+0 varmistettiin neuvolassa sykkeen löytyminen mun verenvuotojen vuoksi, mutta nyt oli ihanaa nähdä kunnolla miten kädet ja jalat liikkuivat ruudulla. Meidän pikkuinen kyllä nukkui koko ajan, eikä kuvaamisesta meinannut tulla mitään😂

Meilläkin oli kaikki oikein hienosti, vaikka pikkuinen nukkui koko ajan, eikä meinattu saada kunnollista kuvaa otettua😂 hän käänsi selän ”kameralle”, kun yritettiin jumppaamalla ja tökkimällä herätellä. Onneksi niskaturvotukset ja muut saatiin mitattua kuitenkin. Nyt en malttaisi odottaa rakenneultraa, kun haluaisin taas nähdä pienen. Raskasta tämä odottaminen!
Voi ku ihanaa!!! On se niin söpö ja pieni, ihmeellistä nähdä❤️ meilläkin käänsi selän välillä, mutta potkunyrkkeili myös 😅 ei ollut päiväunilla..

Takaisin