jatkuva pissihätä..aarghh

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sapsukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sapsukka

Oman äänensä löytänyt
tätäkö tämä nyt on loppuun asti. Olen rv 37, vauva laskeutunut ja jatkuvasti pissihätä siis todellakin jatkuvasti. Välillä tuntuu, että voisin mennä takaisin pissille heti kun olen päässyt ulos wc:sta. Onko tämä enää normaalia? Mitään virtsankirvelyä ei ole ettei varmaan mitään tulehdustakaan ole...mutta niin tälläkin hetkellä pissiittääää.

Mulla vasta rv33 ja vessahätä on usein. Hereillä olessa tekee mieli käydä tunnin välein, kaksi on jo ihan sietokyvyn rajoilla. Tällä viikolla olen myös joutunut nousemaan kahdesti yössä vessareissulle normaalin yhden sijaan. Varsinkin kaupungilla asioidessa hätä on ikävä kaveri, täytyy suunnitella reittinsä ja aikataulunsa sen mukaan. :-)

Hiphei, täällä ollaan vasta 13+2 ja vessassa pitää käydä vähintään parin tunnin välein! Yöllä yleensä kahdesti. Epäilen jo jotain tulehdusta, mutta toisaalta kun sitä loroa aina kuitenkin tulee, kun pitää vessaan mennä, eikä mitään kirvelyjä tms. ole. Toivon, että tää vielä tästä helpottaisi, ennenkuin taas myöhemmin pahenee! :) 

Juu niin on raivostuttavaa ja mennään vasta viikoilla 16+2 että en tie mitä tulee lopussa olemaan kun on nyt jo niin pahana. :D
Töissä kun kahvitauolla juo kupin teetä niin seuraavan tunnin aikana saa helposti 2-4 kertaa käydä vessassa. Kotona se ei niin vaivaa mutta töissä kun on jaloillaan niin ei kestä kyllä yhtään pidättää...

Alkuraskaudessa sitä taitaa oireet valmistaa itseään tulevaan, itse olen rv7 ja välillä päivisinkin pissittää normaalia useammin, mutta yöllä sen eniten huomaa, kun joutuu moneen otteeseen vessassa ravaamaan. :happy119

Alkuraskaudessa sitä taitaa oireet valmistaa itseään tulevaan, itse olen rv7 ja välillä päivisinkin pissittää normaalia useammin, mutta yöllä sen eniten huomaa, kun joutuu moneen otteeseen vessassa ravaamaan. :happy119

Takaisin