K
Keijuli
Vieras
Mulla oli eilen vkon 30 ultra äitipolilla jonka teki taas lääkäri..Kiva tuokio oli katsella ruudulta kasvavaa vauvaa masusta..Mut mieltä painaa ja pahasti lääkäreiden ja terkkareiden vastuun siirto..eivät ite oikein osaa sanoa tai päättää et mitä tehdä...Olen nyt mitannu noita sokeriarvoja jo pidemmän aikaa kotona ja kaikki tosiaan ollu loistavia tuloksia...Edellisellä neuvola kerralla terkkarina oli nuori 2päivää oleva "tyttönen" joka katsoi mitattuja arvoja ja sano et todella hyviä lukemia olet saanut,mutta jos vielä kuitenkin mittailet ei tartte joka päivä mut niinä päivinä kun otat näytteet mittaat 4 kertaa päivässä...NOH tällä viikolla tiistaina oli oli lääkäri tarkastus ja hänelle kans näytin mitattuja arvoja...hänen suusta kuulin samat kun kysyin et VIELÄKÖ mittailen...Ja nyt tuolla ultrassa Lääkäri käänti niin että JOS tekisin niin että aamupalan jälkeen ja ennen ruokailuja mittaisin arvot...On ruvennu tuntumaan että he haluaa väkisin saada miulle poikkeavia lukemia että saavat tyrkyttää sitten insuliini piikityksiä..Mut olen vakaasti sitä mieltä et mie en rupea itteeni tunkemaan insuliineja PISTE. Mulla ei ole edelleenkään paino noussut,verenpaine ynmuut on kohillaan ja vauvan paino arvio oli ultrassa 1540g ja kuulemma ihan käyrien mukaan kasvaa..>3
Miten teillä muilla sokeriarvojen mittausten kanssa????..Itsellä tuntuu että nyt kun nuo terkkarit ja lääkärit on saaneet päähän että sokeriarvot on ollu rasitus testissä hetkellisesti vinksallaan niin tälle ensimmäistään odottavalle tehdään kaikkemme että saadaan heilahtamaan sokeriarvot myös kotona...Jotenkin ei ole kiva kun todellakin odottaa ensimmäistä ja kaikki toitottavat samasta asiasta..Osaakohan nuo lääkärit ja terkkarit ajatella ollenkaan "maalaisjärjellä" vai pyöriikö niillä aina sama nauha?! :)..Onhan se tietysti hyvä kun huolehtivat..mut...
Jaah..nyt sain purettua ärsytykseni ja kiukkuni toivottelen kaikille Rauhallista Juhannusta ja nauttikaa
Miten teillä muilla sokeriarvojen mittausten kanssa????..Itsellä tuntuu että nyt kun nuo terkkarit ja lääkärit on saaneet päähän että sokeriarvot on ollu rasitus testissä hetkellisesti vinksallaan niin tälle ensimmäistään odottavalle tehdään kaikkemme että saadaan heilahtamaan sokeriarvot myös kotona...Jotenkin ei ole kiva kun todellakin odottaa ensimmäistä ja kaikki toitottavat samasta asiasta..Osaakohan nuo lääkärit ja terkkarit ajatella ollenkaan "maalaisjärjellä" vai pyöriikö niillä aina sama nauha?! :)..Onhan se tietysti hyvä kun huolehtivat..mut...
Jaah..nyt sain purettua ärsytykseni ja kiukkuni toivottelen kaikille Rauhallista Juhannusta ja nauttikaa