järki vai tunteet? vai molemmat?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja järjetöntunteeton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J

järjetöntunteeton

Vieras
Mieheni ystävä käyttäytyy omitusesti minua kohtaan. Siis hyvällä tavalla. Halailee humalassa (ei ole ikinä kuulemma tehnyt niin kenellekkään aikaisemmin) kehuu tuttavilleen (mitä ei myöskään ole tehnyt kenestäkään aikaisemmin) kun puhun katsoo suoraan silmiin, joka ikinen kerta. Välillä kun olemme istumassa iltaa huomaan kun hän tuijottaa minua ja kun katson takaisin hän katsoo sekunninmurto osan ja kääntää katseen äkkiä pois. Mistä tietää miehen olevan ihastunut? Voisiko nuo olla sen merkkejä?

ja tällä omituisuudella siis tarkoitan sitä, kun hän on todella ujo varsinkin naisille, eikä ole kovin puhelias ystäviensäkään seurassa. Niin moni on ihmetellyt sitä kuinka hän minulle puhuu kuin tyhjää, kehuu, halaa, ja kertoo minulle kaikista asioista mistä ikinä voi avautua, aika vaikeistakin asioista, ja nämä ovat niitä mistä hän ei ole muille ikinä puhunut. Ja hän oli kesällä ulkomailla töissä pari kuukautta, hän laittoi netin kautta minulle viestiä, ei miehelleni vaikka lapsuuden kavereita ovatkin. Ja kaikista paras oli se, kun hän laittoi minulle viestiä ja niissä kertoi jo hyvissä ajoin päivät milloin on tulossa takaisin suomeen, niin minä olin Ainoa joka sen tiesi, hänen perheensä, sisarukset eikä kukaan ystävistä paitsi minä tiennyt asiasta. Voiko tällainen käytös olla ihastumista vai muuten vain kemioiden kohtaamista puolin ja toisin?

Vaikuttaa mun mielestä pahasti ihastumiselta, toki olisi helpompi sanoa, jos näkis tilanteen, eli koita kysyä joltain tutulta, jolta tällaista asiaa voi kysyä, ilman suurempia spekulaatioita. :-) onko sun mies huomannut tämmööstä tai mitä se on mieltä kaverinsa käytöksestä? Ajattelua, et miehes tuntisi kaverinsa niin hyvin, kun kauan on ollut kavereita, että osasi sanoa, mitä tää tarkoittaa, toki miehet on kyllä välillä niin sokeita näille jutuille! Koita kysyä siltä miehen kaverilta suoraan, että mitä se tarkoittaa, kun näin käyttäytyy. Ja kannattaa puhua miehelleskin, miehet yleensä heti ajattelee, että teillä on jotain juttua, jos et sille mitään asiasta mainitse. Ainakin omalla kohdalla ollut usein niin, jos joku mies on näyttänyt että tulee mun kans hyvin juttuun, niin oma mies epäillyt et onko jotain siihen asti, et oon ite ihmetellyt miehelleni, et Miks tuo nuon käyttäytyy. Vähän sekavaa tekstiä nyt, toivottavasti ymmärrät, mitä tarkoitan. :-)

Kuulostaisi aika paljon ihastumiselta. Mutta eihän sitä tiedä, voi ihan yhtä hyvin pitää sua hyvänä ystävänään. Kannattaa kysyä suoraan, mieluummin kasvotusten, vaikka vaivaannuttavalta varmasti tuntuukin. :)

Onko sillä jotain väliä? Kannattaa itse pitää kaverilinjaa yllä, ja jos tulee liikaa iholle niin siinä tilanteessa sanoa ettei ole kiinnostunut. Minkä fiksu mies päättelisi siitä että on varattu.

Mietin ihan samaa, et mitä väliä vai toivotko suorastaan, että miehesi ystävä olisi kiinnostunut sinusta. Minäkin jatkaisin vaan ihan kaverilinjalla, niin kyllä se kaverin ihastuskin siitä laantusi, jos on jotain ollut. Onhan mahdollista, että tämä kaveri uskaltaa avautua sinulle tms. koska ei koe kanssasi paineita, kun olet jo varattu. Kyllä minun mieheni kaverit joskus avautuvat minulle, halailevat humalassa yms. ja se on ok, koska ovat myös minun kavereita ja joidenkin helpompi avautua naiselle eli minulle ennemmin kuin miehelleni. Mieheni saattaa myös keskustella suoraan ystävänsä avovaimolle kuten esim. nyt sopinut hänen kanssaa, että menee heille kylään ja joskus vaihtavat kuulumisia keskenään eikä siinä ole mitään.

En siis tarkoita enkä kysynyt tätä siksi, että sillä on niin sanotusti väliä onko hän ihastunut, lähinnä aivan mielenkiinnosta ihmettelen ja kyselen. Tosiaan kun ei avaudu samalla tavalla muille naisille kuin minulle, jos nyt yli päätänsä uskaltaa sanoa edes terve naispuoleiselle ihmiselle. Ja tosiaan sitäkin ihmettelen kuinka hän minulle kertoo kaikkia mahdollisia asioita, jotka nyt kuuluisi enemmän perheelle. Esim tämä ulkomaan juttu... tai se että hän pyysi minua mukaansa valitsemaan hänelle uutta autoa, toiselle puolen suomea, ei miestäni, perheen jäsentään tai ketään muuta, mies puolista ystäväänsä. Omakohtaisesti tämä meidän suhde tuntuu paljon läheisemmältä kuin minulla ja miehelläni on.... valitettavaa mutta totta...

Takaisin