jännittää kamalasti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jemina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jemina

Oman äänensä löytänyt
Jännitys väreilee ilmassa. Lopetin ehkäisyn kuukausi sitten ja yritämme saada lasta. Eilen ovuloin ja nyt jännitetään kovasti että onnistaako meitä. Kovasti on monet sanoneet ettei kannata jännittää turhia ja että voi mennä kuukausia ellei vuosia saada lasta kun on syänyt monta vuotta ehkäisypillereitä ja olen ollut todella hoikassa kunnossakin. Olen niin kauan halunnut perhettä ja odottanut että mieheni tulee samoihin aatoksiin. Nyt vihdoin hänkin tahtoo perheen. Jänskättää!

-lounatuulinen

Hih, jännittää varmasti. :) Mä söin joskus aikoinaan 6v pillereitä ja sit nappas kuudennessa kierrossa. :) Toki me ei odotettu ollenkaan että saatais edes perheenlisäystä kun ukko on sairastanut syövän, mutta niin vain kävi. :) Nyt kerkesin syömään jopa 2kk pillereitä kun ukko tuli samalle aallonharjalle kakkosen suhteen ja nyt siis eka kierto luomuna ja ovis tässä ihan juuri käsillä. Katotaan kuinka käydään! ;b

Mitä mieltä olette tästä linkistä, ihan kun näkisin siinä jonkunlaisen hailakan haamun, vai onko tämä nyt sitä kuuluisaa vauvakuumeiden kourissa nähtyä kuvitelmaa ?
http://aijaa.com/qX93Q7
anteeksi huono kuvanlaatu

Mamma90, mun mielestä siinä näkyy joku tosi tosi haalea. ootko testannut uudelleen?=)

en oo viel mutta onhan noita testejä tuol kaapissa vino pino :-D aamulla meinasin testata ku tuosta testistä on kuitenkin jo aikaa jo pari päivää, tuokin on iltapissasta tehty testi aivan olemattomalla pidätys ajalla ku ei pysty kauaa pidättelemään...

Takaisin