Jännäilyä

Hei ihan kuin mulle tehty ketju! Mä jännäilen pöäsisinkö enemmänkin kirjoittelemaan tänne ryhmään! Kuukautiset periaatteessa jo myöhässä, mutta koska imetäkn vielä esikoistani (yöimetyksiinkin sorruttiin uudestaan..) niin kierto heittelee varmaan senkin takia. Huomen aamulla tarkoitus testata, katsotaan kuinka käy🙏
Pidetään peukkuja 👍👍👍
 
Toivottavasti se tärkeä viiva on vahvistunut!!
Hei kiitos kysymästä! Pitikin päivittää tänne jännäilytilannetta: tein sitten kaks päivää ekan jälkeen testin (eri merkkiä ku eka testi) ja siinä edelleen aika hailakka "haamu". Päätettiin miehen kans että tehään reissusta kotiin palatessa taas uusi, ja katsellaan mikäs on homman nimi! Olisi se kunnon plussa kyllä hyvä kesäuutinen mutta koska kierto heittelee niin täytyy nyt malttaa vielä mieltä ja katsella mitä tulevat päivät tuo. Tsemppiä kaikille alkuraskauteen!🌞
 
Hei kiitos kysymästä! Pitikin päivittää tänne jännäilytilannetta: tein sitten kaks päivää ekan jälkeen testin (eri merkkiä ku eka testi) ja siinä edelleen aika hailakka "haamu". Päätettiin miehen kans että tehään reissusta kotiin palatessa taas uusi, ja katsellaan mikäs on homman nimi! Olisi se kunnon plussa kyllä hyvä kesäuutinen mutta koska kierto heittelee niin täytyy nyt malttaa vielä mieltä ja katsella mitä tulevat päivät tuo. Tsemppiä kaikille alkuraskauteen!🌞
Haamusta seesaminsiemeneksi,
vadelmasta mansikaksi...
Toivottasti olet(te) matkalla kohti hcg-koetta, varhaisultraa, eka neuvolaa ja ja ... talvikääröä!!
 
No niin, yksi jännäilyn paikka alkaa olla takana sillä olihan se selkeä plussa, nyt kp 42 aamuna kun tein. Laitoin itseni tohon jonon hännille 28.2, johonkin niille main laskeskelisin lasketun ajan. Ja maaliskuun ryhmä on vielä niin hiljainen, niin päätin että kyllä mä nyt kuulun tähän helmikuisiin😄🤞
 
Jokos nyt aletaan jännäilemään istukan sijainteja ja RU-näkymiä?
 
Takaisin
Top