Jälkivuoto

undulaatti

Sukkela juttelija
En muista onko täällä keskustelua tästä erikseen.. Enkä tiennyt mihin osioon tämä olisi kuulunut, mutta ehkä tänne parhaiten sopii [:)]

Ihan siis yksinkertaisesti; kuinka kauan jälkivuoto kestänyt?
Mulla huomenna kestänyt 5 viikkoa.... Kaksi kertaa luulin jo loppuneen, mutta sitten alkanut taas entistä runsaampana! Nytkin vuodan taas tosi paljon... Kun rupesin asiaa miettimään, tajusin, että aina kun vuoto on ollut jo lopussa ja olen luullut sen loppuneen, on alkanut uudestaan seuraavana päivänä siitä, kun on harrastettu seksiä.. Voiko näillä olla joku yhteys vai vain sattumaa? Seksi ei kuitenkaan satu eikä mitään.. Ja meille sanottiin sairaalassa, että saa harrastella heti, kun siltä tuntuu, eikä tarvitse odottaa vuodon loppumista, kumia olisi vain suositeltava käyttää. Joten en mä nyt näkisi mitään syytä sitä seksiä vältelläkkään..

itsellä kesti muistaakseni noin reilu kuukauden. yhdes vaihees kun oli myöskin loppunut ja seksin jälkeen vuosin hieman,mut ei se kumminkaan jatkunut.. eiköhän noi jälkivuodot oli aikas yksilöllisiä`?
ja tosiaan voihan sitä seksiä tosiaan varmasti harrastaa heti vuodon jälkeen,aikaan miten vaan paikat antaa periksi [:)]
mutta eiköhän se pian ohi mene? ja tietty ainahan jostain neuvolast / sairaalast voi kysyä..[8|]

10 päivää vuotoa, viikko taukoa, viikko vähäistä vuotoa, pari viikkoa taukoa, ekat kuukautiset (elämäni runsaimmat!!!).

Ymmärsin sairaalasta, että olisi tosi tärkeetä käyttää kortsua, jos meinaa vielä vuodon kestäessä sekstailla, jottei tulisi tulehduksia.

Pakko varmaan soittaa huomenna varmuuden vuoksi neuvolaan. Jälkitarkastuskin jo reilu viikon päästä ja mä vuodan, kun seula... Vuotokin niin kirkkaanpunaista, kun olla ja voi [:-] Huolestuttaa, niin pakko varmistaa, että onko normaalia! 

Mulla kesti jonkun nelisen viikkoa, en edes muista enää tarkasti. Seksiä meillä ei mies halunnut harrastaa ennen jälkitarkastusta kuitenkaan, halusi, että katsovat, että kaikki on "varmasti" kunnossa..

Mä vuosin viikon, normaalin kuukautisvuodon verran ja sitten viikon vähäistä veristä valkovuotoa, pärjäsin sen ajan ihan hyvin pikkuhousun suojalla. ja sen jälkeen ei mitään, siis pisaraakaan tullut, loppuikohan musta veri.. [:D]

Vajaa kolme viikkoa tuli jälkivuotoa. Luulen että esikoisista voi vuotaa pitempään kun ei välttämättä tuu niitä jälkisupistuksia niin paljoa kun uudelleensynnyttäjillä... Mulla kerkes olla tuon kolmen viikon aikana muutamia täysin vuodottomia päiviä, sit jatkui taas. Vaaleaa vuotoa tuli välillä ja välillä yltyi kunnon vuodoksi ja tuli suht isojakin hyytymiä.

Toi seksin jälkeen vuotaminen vois johtua sisusten supistumisesta, eli et se vuoto pitää taukoa mutta jatkuu vähän niinkuin jälkisupistuksienkin kanssa...

Mulla on kans vuoto jatkunu jo pitkään. Aina kun luulee, et nyt se loppuu, niin eikun alkaa taas uudestaan. [:D] No, eiköhän sekin joku päivä lopu kokonaan, ainakin on jo vähentynyt.

Mulla kestää vieläkin... [:@] Nyt taas niin runsasta, että...... [:@][:@] No, odotan ensi viikkoon ja soittelen sitten neuvolaan, että onko normaalia. 7 viikkoa kestänyt huomenna. Se oli taas muutaman päivän poissa, mutta alkoi uudestaan vuotamaan ihan kamalasti jt:n jälkeen... Voiko tuolla "sörkkimisellä" olla vaikutusta siihen? [:-]

Ite kans huomasin, että seksin jälkeen jälkivuoto lisäänty.. olisko sillä tosiaan sitte yhteys toisiinsa? [8|]

mulla kesti vaatimattomasti reilu 10 viikkoo.. en osannu ite edes asiasta huolestua kun luulin että menkat alko heti perään ku oli pari muutaman päivän taukoo vuodossa.. neuvolan täti sitten laitto lääkärille ja sieltä lähete ultraan. oli jotain " jätettä " jääny kohtuun, mutta ei sitten kuitenkaan mitään niin isoo että kaapia olis tarvinu, kun ei tulehdusta tullut! ihan itsestään paranin, mutta oli kyllä mukavaa aikaa [;)]

Nyt kuukausi synnytyksestä jälkivuoto on lähes olematonta. Onneks. Olinki jo kyllästyny niiden siteiden kans söhläilyyn.. [:D] Varmaan enää tippuu tippa tai pari, ja loppuneeko sitte siihen, hope so. Eikä toi peiton heiluttelu oo vaikuttanu, vaikka alkuun niin arvelinki..

Takaisin