Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 3 kesä 2021 #1 Maistuuko teille parhaiten jäätelö, sorbetti vai mehujää? Pidän eniten jäätelökioskien jäätelöstä, mutta kaupassa valitsen usein mehujään.
Maistuuko teille parhaiten jäätelö, sorbetti vai mehujää? Pidän eniten jäätelökioskien jäätelöstä, mutta kaupassa valitsen usein mehujään.
Mintsy Asioista perillä oleva Heinäkuiset 2021 Elokuiset 2024 3 kesä 2021 #2 Jäätelö tai sorbetti fiiliksen mukaan. Mehujää ei ole vaihtoehto jos on muuta tarjolla.
Yölento Supliikin supersankari Marrasmammat 2016 3 kesä 2021 #3 Jäätelö, sorbetin voin syödä jos ei muuta ole, mutta mehujäätä en milloinkaan.
Bella Swan Moderaattori Staff member Administrator Maalisäidit 2020 3 kesä 2021 #4 Jäätelö ehdottomasti!
Talvitintti Foorumin legenda Toukomammat 2017 Lokaäidit 2020 Joulukuiset 2024 4 kesä 2021 #5 Jäätelö, en välitä mehujäästä tai sorbetista.
Pingviiniemo Keskustelujen kuninkuusravaaja Heinäkuiset 2021 4 kesä 2021 #6 Jäätelö! Ainoa mehujää mitä voisin syödä kokoajan on twister minit. Niissä on välissä vaniljajäätelöä ja raikasta sitrushedelmä-ja mansikkamehujäätä
Jäätelö! Ainoa mehujää mitä voisin syödä kokoajan on twister minit. Niissä on välissä vaniljajäätelöä ja raikasta sitrushedelmä-ja mansikkamehujäätä
Haukikanto Seurustelun sensei Joulukuun äidit 2019 Kesäkuiset 2022 4 kesä 2021 #7 Jäätelö jos saa lisäaineettomana... Ehkä myös sorbetti jälkiruoaksi, riippuu kontekstista.
Ginger Seurustelun sensei Huhtimammat 2016 Toukoäidit 2020 4 kesä 2021 #8 Jäätelö on suosikki. Kesäkuumalla myös mehujää maistuu, sorbetista en oikein välitä.
move88 Tietävä tietäjä Helmimammat 2018 Heinäkuiset 2022 4 kesä 2021 #9 jäätelö toimii aina, mehujää toimii kesäkuumalla, sorbetti jälkiruokana.
Shooky90 Asioista perillä oleva Elokuun äidit 2019 Elokuiset 2021 4 kesä 2021 #10 Jäätelö! Sorbetti on hyvää mutta harvoin saa niin hyvää kotipakkaseen...
tiuhtimus Seurustelun sensei Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017 Jouluäidit 2020 4 kesä 2021 #11 Jäätelö!! Sorbettia voi joskus jossain ravintolassa syyä ja mehujääkin menee jollei muuta ole mutta jäätelö on vaan parasta!
Jäätelö!! Sorbettia voi joskus jossain ravintolassa syyä ja mehujääkin menee jollei muuta ole mutta jäätelö on vaan parasta!
Noaidi Keskustelun kolmiottelija Tammikuiset 2023 7 kesä 2021 #12 sorbetti tai mehujää. Jäätelö on liian tukevaa mun makuuni. Varsinkin maitopohjaiset saa aikaan vain huonon olon.
sorbetti tai mehujää. Jäätelö on liian tukevaa mun makuuni. Varsinkin maitopohjaiset saa aikaan vain huonon olon.
L Lya M. Kommentoinnin ninja 8 kesä 2021 #13 Laktoositon jäätelö tai itse tehty, aivan ihana sitruunasorbetti, joka on miehen bravuuri. Mehujäitä en osta koskaan, niistä sain lapsena tarpeekseni, kun laktoositonta jäätelöä ei saanut vielä mistään.
Laktoositon jäätelö tai itse tehty, aivan ihana sitruunasorbetti, joka on miehen bravuuri. Mehujäitä en osta koskaan, niistä sain lapsena tarpeekseni, kun laktoositonta jäätelöä ei saanut vielä mistään.