Vastaa ketjuun

[USER=113546]@Harrets[/USER] & @tove90

Mulla on ollut estrogen priming käytössä ja sillä on saatu munasoluja paremmin kasvamaan. Mulla tosin amh ei ole (tai ei ollut mitatessa) alhainen, vaan ihan kohtalaisella tasolla (~1,5). Mutta kun muuten saatiin odottamatta huono vaste niin kokeiltiin ensin primingiä e-pillereillä ja sen jälkeen tosiaan estrogeenillä (mulla ollut zumenon). Se pitäisi toimia juuri kuten [USER=113546]@Harrets[/USER] sanoi. Eli tasaa follien kasvua, jolloin toivottavasti saadaan mahdollisimman monia munasoluja. Onnistumista ei ole vielä saatu, mutta alkioita ja munasoluja aiempaa paremmin.

Lisäksi mulla on ollut jarruna synarela, piikkiin sijaan.

[USER=114116]@Kyfi1985[/USER] ja [USER=113974]@Lillanna[/USER] onpa hyvä tietää! Oon lukenut joitain klinikoiden jopa 65% onnistumisasteita, mutta ulkomailla ymmärtääkseni tapahtuu enemmän mm asiakkaiden valintaa yms joka saattaa klinikoiden ilmoittamiin prosentteihin vaikuttaa.

Samoin viime aikoina oon törmännyt paljon videoihin miksi lapsettomuuslääkörit/embryologit ei suosittele luokitusten tuijottelua. Itse en oo koskaan tarkempia luokituksia kysellytkään, mutta monia ne kiinnostaa / saattavat niitä stressata.

Takaisin